Tøjvaksning/uden duft
Fra : Martin Jensen

Dato : 26-02-02 22:37

Hej NG

Vi har et lille problem omkring vores vaske tøj, som vi håber at nogen her i
Ng kan hjælpe os med

Når vi vasker vores tøj, bruger vi skyldemidel og vaskepulver....
Når vaskningen er færdig, hænger vi tøjet op på en snor i brygerset, tøjet
dufter rent og dejligt....Men,
lige så snart tøjet bliver tørt forsvinder duften, meget hurtigt.... nogen
gange ovenikøbet til en dårlig/kvalm lugt.
Vi har prøvet flere forskellige vaskepulvere og vaskemidler, i alle
prisklasser, men udfaldet er det samme....

Har du en ide til hvordan vi kommer til at duft godt igen? .......

Mvh
Martin

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 27-02-02 01:10

On Tue, 26 Feb 2002 22:36:47 +0100, "Martin Jensen" <fisdan@pc.dk>
wrote:

>Har du en ide til hvordan vi kommer til at duft godt igen? .......

Har I prøvet at hænge tøjet til tørre et andet sted - udenfor f.eks. ?

lars

Fra : Helle

Dato : 27-02-02 08:19

Det er ikke nemt, her om vinteren, men tøj SKAL simpelthen ud at hænge. Og
man har ingen som helst grund til at bruge skyllemiddel så, tøjet bliver
dejlig blødt og velduftende af den friske luft. Jeg har arbejdet i et firma,
som producerer tøj, og vi anbefalede altid, at man aldrig bruger
skyllemiddel, da tøjet ikke har godt af det, farverne ikke har godt af det
og naturen ikke har godt af det.

/Helle

Fra : mso

Dato : 27-02-02 18:15

Hej
Jeg har prøvet det samme. Det hjalp da jeg fik renset sæbeskuffen og røret
fra sæbeskuffen.

mvh
Michael