EDB og gruppesamarbejde
Fra : Per LH

Dato : 26-02-02 21:59

Jeg søger inspiration til den mest hensigtsmæssige måde at samarbejde på i
flg. situation:

Fire personer, der ikke alle har netopkobling, skal arbejde sammen om et
fælles projekt.
Alle skal skrive til det, og gruppen mødes ind imellem på skolen hvor der er
en pc til rådighed.

Dvs. alle har en diskette med med dagens forbedringer til den fælles
rapport.

Hvordan laver man bedst muligt det foreløbige projekt så alle også får den
seneste version med hjem (på diskette)?

--
Per LH xgoto@trashcan.dkx rem/fjern x&x
:::: www.guitarsiden.dk :::: www.bandprobs.dk ::::

Fra : Per Thykjær Jensen

Dato : 04-03-02 17:36

Prøv at lave en rejsemappe (briefcase). Den holder styr på opdateringer.

mvh. Per

Fra : Per LH

Dato : 06-03-02 15:23

Rejsemappe, ups, den funktion har jeg vist slettet...

Geninstallation, og tak for rådet..