Hvem sang - Oldies
Fra : lone kyhl

Dato : 26-01-01 13:15

Hvem sang : Johnny L.O.V.E.S. Me

og hvad hedder den der lyder ca sådan her:

sittin in my la la waitin for a la la - a ha ha a ha ha
girl i really love you .............

Fra : Hans Petter Laberg

Dato : 26-01-01 13:23

"lone kyhl" <lonekyhl@yahoo.com> skrev i melding
> Hvem sang : Johnny L.O.V.E.S. Me

[klipp]

> sittin in my la la waitin for a la la - a ha ha a ha ha

"Ya ya" - Lee Dorsey.

HPL
--
Hans Petter Laberg ... http://home.no.net/hplaberg

Fra : N/A

Dato : 05-02-01 20:19

Fra : lone kyhl

Dato : 05-02-01 20:19

Hej Jette
den som Shelley Fabares sang er en helt anden melodi - den jeg ledte efter
var med Suzie.

ellers tak for hjælpen
hilsen Lone