pædagogisk music"editor" ?
Fra : nuna

Dato : 26-02-02 21:24

Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med selv at lave technomusik på
min PC, men leder efter et program til dette formål. Er der nogen hjælp
at hente?

http://www.kandu.dk/

Fra : Invader Zim

Dato : 27-02-02 00:06

"nuna" <nuna.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med selv at lave technomusik på
> min PC, men leder efter et program til dette formål. Er der nogen hjælp
> at hente?

prøv FruityLoops, Reaktor eller Reason.
Reaktor er måske en anelse svær, men Reason og FruityLoops er begge meget
lette at bruge.

-Invader Zim

Fra : nuna

Dato : 27-02-02 23:43

Tak for svaret Invader Zim.
Det vil jeg prøve. Jeg var helt på herrens mark.
   Nuna

http://www.kandu.dk/

Fra : Invader Zim

Dato : 28-02-02 00:33

> Tak for svaret Invader Zim.
> Det vil jeg prøve. Jeg var helt på herrens mark.
> Nuna

> http://www.kandu.dk/

selv tak min ven. :)

-Invader Zim

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 27-02-02 15:46

> Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med selv at lave technomusik på
> min PC, men leder efter et program til dette formål. Er der nogen hjælp
> at hente?

Hvad med Ejay?

/morten