Link til foto Steppeørn oma Skåne
Fra : Paul Nilsson

Dato : 26-02-02 21:22

http://www.club300.se/galleri/2002/

Tak for linket til Svenske Pierre som også skriver at mange svenske er ude
næste weekend på "jagt" efter Steppeørnen, pga ny dille:
månedskryds..................
men, altså mange ude som kan udmelde......... på Svenske Rixlarm som også
kommer på danske IB UDL...
det sørger Pierre vist også for........... så det er godt at være på IB

Hvordan man melder sig til denne Irania service, til sin mobillos ? spørg
her i NG, så vil mere kompetence end mig kunne forklare (jeg har fået en af
dem til at fixe min....)
Tak til Pierre, vi danske takker og bukker.............
--
m.v.h.
Paul Nilsson