Start af .exe-fil i VB6
Fra : T. Pedersen

Dato : 26-02-02 20:54

Hej!

Jeg har en timer på en form, og ved et vist tidspunkt skal der startes en
..exe-fil.

Vil nogen være så venlig at vise hvordan man starter en .exe-fil i en Sub?

På forhånd tak.

Thomas

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 26-02-02 20:58

"T. Pedersen" <@net-tips.dk> skrev i melding
> [...]
en
> .exe-fil.
>
> Vil nogen være så venlig at vise hvordan man starter en .exe-fil i en

Ta en titt på Shell og/eller ShellExecute ...

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no

Fra : T. Pedersen

Dato : 26-02-02 21:38

Hej!

Tak - det var lige det skub jeg skulle bruge
Jeg benyttede Call Shell() til at løse mit problem.

Mvh
Thomas

...:: www.net-tips.dk
...:: thomas@net-tips.dk