Prob i Outl. XP.. Vil ikke lade mig reply'~
Fra : ZkiiFreak

Dato : 26-02-02 21:05

Hej alle. Jeg har fået et monster problem. Min Outlook XP vil ikke lade mig
skrive en ny mail (knappen Ny er helt grå). Det samme sker for besvar,
besvar alle og videresend. Jeg har heller ikke adgang til indstillinger for
Outlook. Det er altså VILDT nederen. (Jeg kan godt modtage emails og læse
dem, men så heller ikke andet...)
Tænker, at problemet måske relaterer til Word... (Jeg kan heller ikke skrive
noget i Word alene, den fabler noget om "Denne kommando er ikke tilgængelig,
fordi dokumentet er låst mod redigering", når jeg prøver at indtaste noget,
eksempelvis "hej" eller hva som helst andet..

Kan det skyldes, at jeg har brugt et crack til Office? Det har virket fint,
men lige pludselig: BANG, og så ingenting...

På forhånd tak

ZkiiFreak

Fra : ZkiiFreak

Dato : 26-02-02 21:37

Fandt selv løsningen... Fandt et andet crack... Det var åbenbart et MØG
DÅRLIGT crack jeg havde benyttet..

Hilsen

Zkii