asus v7100 geforce 2 mx/ mx400
Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-02-02 20:45

skal der ikke være en fan på dette kort?... grunden til jeg spørger er at
alle mine spil fryser og det har ingen fan... hvis det er normalt kan nogen
så sige mig hvad der kan være galt... jeg har prøvet 4 eller 5 forsk.
drivere fra Nvidia og tilmed flashet bios'en (hvilket der gik lort i og det
tog mig lidt tid at få det på plads igen)... jeg er løbet tør for ideer...
har desuden prøvet med både win xp og 2k og jeg har villet opgradere
chipsettet men fik en melding om det var ok...

syns jeg har prøvet alt... det er en aptiva 2172 61G jeg har sat kortet i...
det er da intel chipset ikke?... hvis det er via er det måske der der er
noget galt... hilfe!

sniper_Nolight

Fra : Martin Rødgaard

Dato : 26-02-02 22:53

> [...]
i...
> det er da intel chipset ikke?... hvis det er via er det måske der der er

Har selv monteret fan og ny køleprofil, med hensigten at OC, og har selv
ingen problemer med en hastighed på 210/210, køre driver 27.42

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-02-02 10:25

> Har selv monteret fan og ny køleprofil, med hensigten at OC, og har selv
> ingen problemer med en hastighed på 210/210, køre driver 27.42

altså ingen fan out of the box?
jeg prøver 2742

sniper_Nolight

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 28-02-02 22:14

> Har selv monteret fan og ny køleprofil, med hensigten at OC, og har selv
> ingen problemer med en hastighed på 210/210, køre driver 27.42

Mit kører også 210/220, og den fan jeg havde monteret oven på den originale
køleprofil har jeg slået fra igen fordi at den larmede for meget. Det har
ikke været ustabil endnu.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama