City of Angels - hvad er meningen ... ? (S~
Fra : Jan

Dato : 26-02-02 20:25

Har lige set City of Angels - med Nicolas Cage og Meg Ryan.

Hvad er egentlig den dybere mening med filmen/slutningen. Altså dét at hun
dør, når han endelig var kommet ind i "hendes verden" ?

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 26-02-02 21:11

"Jan" <janelne@mail.tele.dk> wrote in message
> Har lige set City of Angels - med Nicolas Cage og Meg Ryan.
>
> Hvad er egentlig den dybere mening med filmen/slutningen. Altså dét at hun
> dør, når han endelig var kommet ind i "hendes verden" ?

At få publikum til at finde lommetørklædet frem og være åh så rørte over den
tragiske slutning...

(personligt foretrækker jeg Wim Wenders originale film - Himlen over Berlin)

Jørgen

Fra : Peter G.

Dato : 26-02-02 22:40

In article <3c7bdef1$0$56594$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Jan
<janelne@mail.tele.dk> wrote...
> Har lige set City of Angels - med Nicolas Cage og Meg Ryan.
>
> Hvad er egentlig den dybere mening med filmen/slutningen.

At livet går videre trods alt.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Per Kristensen

Dato : 27-02-02 09:29

> [...]
>
> Hvad er egentlig den dybere mening med filmen/slutningen. Altså dét at hun
> dør, når han endelig var kommet ind i "hendes verden" ?

Det er vel en slags skæbne-ironi. Rollerne bliver jo pludseligt byttet
rundt. Jeg syntes filmen var overraskende god.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-02-02 18:39

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>

> Jeg syntes filmen var overraskende god.

Hvor skægt. Jeg syntes, filmen var overraskende dårlig.
Skal vi bytte?

--
Peter Brandt Nielsen
peterbrandtnielsen@hotmail.com