Outlook2000
Fra : Frk. Smiley

Dato : 26-01-01 12:52

hej!

jeg bruger outlook 2000. der hvor der står " Outlook idag...." vil jeg gerne
have ændret- således at jeg selv kan bestemme hvad der skal stå - KAN MAN
DET??

Fra : Erik Svensen

Dato : 26-01-01 15:27

Hej Frk. Smiley,

Er det genvejen på outlook-panelet, eller folderen du vil bestemme eller er
det indholdet af Outlook i dag du ønsker at bestemme?

/Erik

Fra : Per Andersen

Dato : 26-01-01 19:15

Udover de muligheder der er vist på selve siden, findes en mulighed for
at skifte til en af tre HTML-sider, og svjv også tekstmuligheder. Der er
fuld vejledning, der er masser af ikoner til formålet. Sættet kan hentes
gratis fra en speciel side som jeg desværre ikke husker adressen på. Men
du er velkommen til at kontakte mig for en løsning.

--
Mvh.
Per Andersen

Fra : Per Andersen

Dato : 27-01-01 16:28

Her dukkede adressen alligevel op:

http://www.microsoft.com/office/ork/2000/download/OutToday.exe

Her er teksten:
Download a sample Microsoft Outlook® profile directly to your
computer.
Outlook Today information and sample files
OutToday.exeFile size: 106 KB
OutExmpl.exeFile size: 108 KB

Du skal i givet fald ha´ begge filerne - de er gratis. I øvrigt er der
næppe noget i vejen for at bruge en helt anden Webside. Den skal så
bare supplere med noget af det, der er med.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 16-02-01 23:51

Under egenskaber kan du vælge hvilken som helst htm side du selv laver.
Hilsen Torben