Sort/hvid problem på geforce4
Fra : Zeuner

Dato : 26-02-02 20:01

Hej,

Jeg har et geforce4 440mx. Jeg har med succes haft sat det til mit
fjernsyn - et billigt prosonic. Nu har jeg skiftet fjernsynet ud med et
andet prosonic, som har 2 scart indgange. Men nu er farverne forsvundet.
Grafikkortet står til at køre pal-G på den sekundære skærm.

Er der nogen der kan gennemskue hvad der galt??

Mvh

Lars

Fra : MXL

Dato : 28-02-02 09:37

Hejsa,

Jeg har et lignende problem med specielle drivere til mit Matrox G450

Bruger jeg standard driver virker det perfekt i både stue og
soveværelse...men endnu mere dårlig 3d ydelse

I stuen har jeg et 28 " Widescreen Phillips /(nyt)
I soveværelse et Prosonic 21 " (3 år+)

Det sjove er at når jeg bruger den nyeste released driver er det i far ver i
stuen men sort/hvid i soveværelset..

Så mit råd er at du skal prøve de forsk. drivere derude...

MXL

mail: Malcolmxl@hotmail.com

" Jeg repræsenterer med denne
meddelelse mig selv og ingen andre p.t "