Gilera Runner???
Fra : Årslev

Dato : 26-02-02 19:18

Efter at have kigget lidt på de indlæg der har været på det seneste (jeg har
først lige fundet gruppen idag), så synes jeg der står meget om de samme
modeller. Peugeot, Derbi og Aprilia.

Jeg er igang med at købe en Gilera Runner 50, og kunne godt tænke mig at
høre hvilke erfaringer folk har med den model. Altså både gode og dårlige
ting.
Jeg har læst den gamle anmeldelse af scooteren på
http://www.45scooter.dk/scootere/gilera/gilrun.htm
men den er næsten for gammel og uforståelig til at kunne bruges.

Så hvad siger i til Gilera Runner? Lad mig høre. :)
/Årslev

Fra : bill gates

Dato : 26-02-02 19:44

Motor mæssig er det nok en af de bedste (hvis ikke den bedste) og køre
teknisk er den i top, lidt gasdæmper og den skulle være hjemme.

Fra : Martin R.

Dato : 26-02-02 20:53

Jeg så efter min smag nok noget af den fedeste Runner nede i det lokale
scootercenter.... Spec.. efter hvad jeg kunne huske
155 km/t på toppen.. 0-100 km/t. på 5,5 sek. ca. 22.5 hk.
Alle tundele i Hebo... tror jeg nok....
Den stod bare til pynt i butikken.... gad sgu godt at tage en tur på
den..... øøøh kom nok bare ikke tilbage igen......

Ved ikke,, måtte bare skrive det ....
Hilsen Martin

Fra : Årslev

Dato : 26-02-02 21:10

"Martin R." <mbroed@mail.dk> wrote in message
> Ved ikke,, måtte bare skrive det ....
> Hilsen Martin

Hvilket informativt indlæg, Martin... :)
Just kidding.
Er der ikke flere der har noget angående Gilera Runner 50?

Fra : Mogens

Dato : 26-02-02 23:59

Har haft min i 18 måneder, kørt 6000 km, hvor af de knap 5000 er med fuldt
tun (cylindersæt, karburator, udstødning, membran, gearing variator) og den
starter bare jeg kikker på startknappen.

Har dog et problem, skal snart have nyt bagdæk på

Fra : Claus Rolsted

Dato : 03-03-02 16:23

"Årslev" <overvejen63@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke flere der har noget angående Gilera Runner 50?

Fandt ved en hurtig søgning følgende på mc-basen:
http://www.mc-basen.dk/asp/nyheder/nyhed.asp?show=arkiv&id=11

--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : RpR

Dato : 27-02-02 00:05

> [...]
> Den stod bare til pynt i butikken.... gad sgu godt at tage en tur på
> den..... øøøh kom nok bare ikke tilbage igen......

Hvis det er ved Marquart du har set den hedder ejeren Jesper, og ja, den
render noget over 145km/t og har Hebo Manston monteret.

Men 0 - 100km/t på 5,5sek klarer den ikke. Never.
RS 125 kan 0 - 100km/t på ca. 7sek, og det kommer Runneren nok ikke tæt på.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com