Nokia Music Player
Fra : VisseVasse

Dato : 26-02-02 18:19

Til dk.teknik.telefoni.mobil

Erfaringer med subj.? Fungerer samspillet ml. telefon og afspiller?
Hvilket memory kort benytter afspilleren?

Jacob

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-02-02 17:08

Jeps ! Rykker helt vildt !!! Radioen er også ret fed og samspillet mellem
telefon og MP3-fætteren virker og helt fint.

Den bruger et MMC-kort

Fra : Anders Berg

Dato : 28-02-02 22:20

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsen@nokia.com> wrote in message

> Jeps ! Rykker helt vildt !!! Radioen er også ret fed og samspillet mellem
> telefon og MP3-fætteren virker og helt fint.
>
> Den bruger et MMC-kort

Den koster heller ikke så meget mere. Bare ærgelig at der kun er 32 MB.
Lidt skuffende!!!!

Anders

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 04-03-02 14:04

Nu er den så snedigt indrettet at man kan sætte et større kort i !

Fra : John Hinge

Dato : 04-03-02 16:05

On 04 mar 2002 Jacob Nielsen was heard to say:

om Nokia MP3 afspilleren og dens MMC korts størrelse :
> Nu er den så snedigt indrettet at man kan sætte et større kort i !

Jepse, desværre ser det bare ikke ud til der findes MMC kort større
end 64Mb..
Ericssons MP3 spille bruger også disse MMC fætre, og jeg lurer på at
anskaffe mig et større MMC kort så jeg faktisk kan nå hele vejen på
arbejde før melodierne gentager sig selv i øret.
Og så skal jeg ha eksperimenteret lidt med hvilke bitrates
afspilleren vil spise.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs