NOKIA SERVICE ER ELENDIG !!!
Fra : Henrik

Dato : 26-02-02 18:08

Nu har jeg for anden gang haft min Nokia 8310 til service uden at der er
lavet noget som helst ved den. Telefonen blev indleveret for 3 uger siden
fordi lyden blev voldsomt dæmpet, efter en uge kom den tilbage med softvaren
opgraderet men nu var lyden totalt død fra microfonen!! så afsted igen og nu
2 uger efter fik jeg den igen stadig totalt død. så magen til totalt
inkompetente reperatører som dem hos nokia Odense skal man sku lede længe
efter.
Dog skal siges at telefonen er indleveret igennem Bluetel Frederikshavn som
er uskyldig i miseren da de er nødt til at bruge deres service afdeling i
Odense.

Henrik

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-02-02 17:07

SÅ LAD VENLIST VÆRD MED AT SKRIVE AT NOKIAS SERVICE ER ELENDIG !!! Det er jo
Bluetel, der har problemet !!!!

Fra : apollo14

Dato : 28-02-02 20:44

Jacob Nielsen wrote in dk.teknik.telefoni.mobil at 28 feb 2002

> SÅ LAD VENLIST VÆRD MED AT SKRIVE AT NOKIAS SERVICE ER ELENDIG !!!
> Det er jo Bluetel, der har problemet !!!!
>

> "Henrik" <en@tanke.dk> wrote in message

Brug dog EMTS istedet, hurtigere og mere stabil, har haft tre tlf'er
derinde nu, og de er allesamme lavet med det samme. Og hvis de kan laver
den med det samme.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Henrik

Dato : 28-02-02 23:38

"apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> wrote in message
> Jacob Nielsen wrote in dk.teknik.telefoni.mobil at 28 feb 2002

Nokia lægger navn til bluetel odense. Og så var det også kun en konstatering
af hvor elendig service de leverer.

Mvh Henrik

> Brug dog EMTS istedet, hurtigere og mere stabil, har haft tre tlf'er
> derinde nu, og de er allesamme lavet med det samme. Og hvis de kan laver
> den med det samme.

Og hvor fanden skulle jeg også på forhånd vide at deres service er under
lavmålet. Her i tredie forsøg er den forøvrigt heller ikke sendt til Odense.

Mvh Henrik