findes dette?
Fra : MB

Dato : 26-02-02 16:57

Hej
Findes der et stykke hardware til computeren, som kan capture TV og som har
tuneren indbygget.
Jeg tænker ikke på et grafikkort, det skal være et kort som fungere ved
siden af et almindeligt grafikkort.
Hvis det findes så skriv gerne et link med

mvh
MB

Fra : K E Nielsen

Dato : 26-02-02 17:41

Prøv at kigge under TV kort på www.edbpriser.dk

Fra : MB

Dato : 26-02-02 20:31

> Prøv at kigge under TV kort på www.edbpriser.dk

Jeg må indrømme at jeg havde ikke set at der var en TV-kort afdeling der
(silly me) men er der et du kan anbefale?

Det skal evt bruges som HDTV og gerne kunne hardware komprimere!
mvh
MB

Fra : TBC

Dato : 27-02-02 01:18

"MB" <dont-spam-me@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (silly me) men er der et du kan anbefale?
>
> Det skal evt bruges som HDTV og gerne kunne hardware komprimere!

Billigt: Hauppauge PVR
efter sigende godt: Matrox RT2500

Fra : TBC

Dato : 27-02-02 01:19

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

.... men er der et du kan anbefale?

Havde jeg lige overset. - Jeg kan ikke anbefale Hauppauge PVR

Fra : K E Nielsen

Dato : 26-02-02 22:30

Prøv at søge efter reviews med google.

Fra : Cleaner

Dato : 27-02-02 22:29

On Tue, 26 Feb 2002 16:56:31 +0100, "MB" <dont-spam-me@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>siden af et almindeligt grafikkort.
>Hvis det findes så skriv gerne et link med

Et Hauppauge WinTV PVR kan det du efterspørger, det er et TV-Kort og
har indbygget mpeg2 encoder, hvilket vil sige at du kan bruge den som
en digital videomaskine. Det kræver så bare at du tilstækkeligt med
plads på harddisken....
http://www.hauppauge.com/html/wintvpvr_datasheet.htm

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554607905

mvh