Medal of honor igen
Fra : Jens Jensen

Dato : 26-02-02 15:46

Jeg har et problem at MOHA hvergang i single player vil ringe op til
GameSpy. Kører det i baggrunden virker single player perfekt - men logger
jeg af Internettet bliver skærm billedet formindsket. Jeg kan godt få gang i
single player ved at undlade at ringe op til GameSpy men så er billedet
formindsket med ca. 1/3.
Jeg mener at have læst dette spørgsmål for ca. 1 uge siden og jeg har nu
gennemkigget denne NG uden at finde det.
Nogle velmente forslag.

/Jens

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-02-02 18:06

My stupid son - har haft MOHA afinstalleret og installeret det igen uden at
sige nej til installationen af Gamespy, alt sammen uden min viden, nå men
roen er genoprettet i familien og gamle far kan spille MOHA igen.

/Jens.

Fra : daan

Dato : 27-02-02 17:59

Men virker det så nu _uden gamespy_ installeret????
-
david

[]

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-02-02 14:57

> Men virker det så nu _uden gamespy_ installeret????
> -
> david

Ja det virker perfekt uden GameSpy

/Jens.

Fra : daan

Dato : 28-02-02 18:10

Godt!
Tak!

PS: Er der nogen stealth weapon i Medal of honor?
-
da

Fra : daan

Dato : 27-02-02 18:05

Forklar mig lige .. Er der nogen stealth weapons i Shadow Force Razor Unit.
Er det bare lige på og hårdt og ingen udøvelse af stealth???
-
david

Fra : daan

Dato : 27-02-02 23:43