pdf fil i OS X, hvordan ?
Fra : Zorilla

Dato : 26-02-02 12:23

Hej,

Hvordan laver jeg en pdf-fil i OS X ? Fx. af et Word dockument eller en
hjemmeside jeg vil skrive ud?

Peter

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 26-02-02 12:31

"Zorilla" <Zorilla@mac.com> writes:

> Hvordan laver jeg en pdf-fil i OS X ? Fx. af et Word dockument eller
> en hjemmeside jeg vil skrive ud?

Frit efter hukommelsen: Ale hvad der kan printes kan pdf'es under
OSX. Vælg print -> to file -> PDF.

-j

--
"Bliv brun på 12 minutter"
Reklame for solcenter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-02-02 13:09

In article <m3wux0scmo.fsf@mymlan.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Frit efter hukommelsen: Ale hvad der kan printes kan pdf'es under
> OSX. Vælg print -> to file -> PDF.

eller

Programnavn -> Print.

Vælg "preview" hvorefter dokumentet åbnes i Preview.app så man kan gemme
dokumentet som PDF

I Omniweb og muligvis andre programmer er det endnu nemmere:

æble+alt+shift+S