Skærme
Fijala 3554
Samsung 19" 957DF vs. 959NF
Fra : Jesper Petersen

Dato : 26-02-02 11:58

Hej

På Samsungs hjemmeside antyder de, at DynaFlat er udviklet for at undgå et
"konkavt" billede som på mange flade skærme (inkl. NaturalFlat?). Prisen er
ca. 500,- højere for en 959NF i forhold til 957DF, hvad får man ekstra for den
pris? Og er det mest behageligt at sidde ved en DynaFlat eller en NaturalFlat?

På forhånd tak
Jesper

Fra : AFA

Dato : 26-02-02 14:48

Ja, det kunne jeg lige nøjagtig også godt tænke mig at vide. Jeg skal også
snart købe ny monitor 19" og mine to alternativer er netop de to nævnte.

Alexander

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-02-02 22:54

Jeg har lige stået over for det samme valg. Jeg købte 959NF'eren, pga.
erfaringer her fra gruppen. Læser du på samsungs hjemmeside vil du endvidere
se at 959'eren kan køre 85 hz ved en højere opløsning end 957 (1600*1200).

- Martin

Fra : Jesper Petersen

Dato : 27-02-02 18:09

Har lige været inde og se dem i en butik, det klare billede taler for sig selv -
det bliver en 959NF på trods af de to streger.

Jesper

Fra : Nescafë

Dato : 03-03-02 14:43

Er indehaver af en 959NF, kan kraftigt anbefales!!!!!