carbonlib 1.4 på dansk???
Fra : Jens, Helle og Maja ~

Dato : 26-02-02 09:38

Hey y'all!

Jeg er en fattigrøv med en PowerMac 9500 og system 8.6 dk, og jeg kan ikke
starte BBedit, fordi jeg ikke har "CarbonLib 1.4 eller nyere". Jeg har kun
ver. 1.3.1 i min systemmappe/udvidelser.

Fint nok, så henter jeg da bare en opdatering hos Apple", tænkte jeg, men
nej, deres opdateringsinstallers kræver at man har en US eller international
version af MacOs.

Nederen, som det hedder.

Jeg skrev så til www.apple.com/dk og spurgte, hvad man så skulle gøre. "Så
må du jo hellere få opdateret til system 9", lød svaret.

Som fattig studerende bliver det bare ikke noget der sker i dette årti.

Er det sådan, at det bare er ærgerligt, eller er der nogen her, der ved,
hvor jeg kan få fat i en CarbonLib 1.4?

please......?

Håbefuldt ventende,

Jens Larsen

Fra : Aske Andersen

Dato : 26-02-02 09:52

Jens, Helle og Maja Larsen <uthin@b2mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Som fattig studerende bliver det bare ikke noget der sker i dette årti.
>
> Er det sådan, at det bare er ærgerligt, eller er der nogen her, der ved,

På:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120047
Finder du Carbonlib 1.5(dk) - hvis du virkelig *vil* opdatere.
Hvad jeg har læst om den - er folk ikke specielt tilfredse med v1.5 ,
men det må du jo finde ud af

Fra : Jens, Helle og Maja ~

Dato : 26-02-02 23:08

> [...]
> Finder du Carbonlib 1.5(dk) - hvis du virkelig *vil* opdatere.
> Hvad jeg har læst om den - er folk ikke specielt tilfredse med v1.5 ,

10.000 tak! Hvis du vidste, hvor meget tid og hvor mange kræfter jeg har
brugt på dels at finde et program med den funktionalitet, jeg søgte, og
derefter med at få det til at køre på min hæderkronede gamle 9500...! I ét
ord: hurra!

Og jubi!

Og novra!

Med venlig hilsen,

Jens Larsen
The Weirdest Wacko Around

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-02-02 09:54

In article <B8A107F6.957F%uthin@b2mail.dk>,
"Jens, Helle og Maja Larsen" <uthin@b2mail.dk> wrote:

> Er det sådan, at det bare er ærgerligt, eller er der nogen her, der ved,
> hvor jeg kan få fat i en CarbonLib 1.4?

Hent programmet "TomeViewer" hos Apple og træk CarbonLib ud af
installationsarkivet.

NB. CarbonLib 1.4 er ikke officielt understøtter på 8.6

Fra : Aske Andersen

Dato : 26-02-02 10:17

> Hent programmet "TomeViewer" hos Apple og træk CarbonLib ud af
> installationsarkivet.
>
> NB. CarbonLib 1.4 er ikke officielt understøtter på 8.6

Lyder underligt for det er v1.5 !?!

"
This article contains the links to the CarbonLib 1.5 software downloads.

CarbonLib update delivers new functionality and features for
Carbon-based applications on Mac OS 8.6 and all Mac OS 9 releases,
including Classic.
"

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 26-02-02 23:32

> [...]

> Som fattig studerende bliver det bare ikke noget der sker i dette årti.
>
> Er det sådan, at det bare er ærgerligt, eller er der nogen her, der ved,

Hvor i landet bor du ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/