Roadracere
Fra : Titan K. Møller

Dato : 26-02-02 04:25

Hejsa! Nu da jeg skal til at gå til roadracing med PUK.
Så ville jeg gerne hører lidt om hvad for maskiner det
egentlig er de kører med. På forhånd tak!

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Fra : bill gates

Dato : 26-02-02 04:29

I hvilken klasse regner du med at køre, 50,80, Lav eller høj, din alder.?

Fra : Titan K. Møller

Dato : 26-02-02 05:30

> I hvilken klasse regner du med at køre, 50,80, Lav eller høj, din alder.?

Jeg har ingen anelse, jeg havde besøg af en betjent idag som ville
sørge for jeg kom PUK og roadrace. Jeg spurgte om det ik var
250cc så nikkede han dumt. Jeg er 186 høj og er 15. Mvh Titan

Ps. Skal køre på en bane ude ved svanemøllen

Pps. Nogen der skal ta' knallertpap ved grøndalscentret i weekenden?

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-02-02 08:00

"Titan K. Møller" <Titankm@barrysworld.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ps. Skal køre på en bane ude ved svanemøllen
>
> Pps. Nogen der skal ta' knallertpap ved grøndalscentret i weekenden?

De fleste kører vel 125 her i DK..

/Thomas

Fra : bill gates

Dato : 26-02-02 08:59

Det er en bekostelig affære at køre 125cc så det tror jeg neppe det er .

Der er mange der køre 50 eller 80Høj, dvs. sansynligvis en Aprillia RS som
man bruger til 45EU knalleret , evt med en 47,6mm tun på, men de er også
hammer sjove at race på, så det er mit gæt.

Men det vil da blive sjovt at høre når du kommer ud og ser hvad det er.lad
os vide det..

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-02-02 14:26

Hvad koster en 125 ccm til banebrug da ?
Du skal regne med at der så ikke er afgifter på.

Kim Larsen

Fra : bill gates

Dato : 26-02-02 16:57

De kan fås i god stand fra en 14-15000kr. kik evt. på
http://www.rrherning.dk./ der er nogle til salg.

Fra : Titan K. Møller

Dato : 26-02-02 15:56

> Men det vil da blive sjovt at høre når du kommer ud og ser hvad det er.lad
> os vide det..

Skal jeg nok *S*

Fra : Karl Damsgaard

Dato : 26-02-02 22:56

Aprillia Rally årg. 2000, km 10000. køre starter godt. polini tun 75-80km.
pæn.

Pris 9800

Tlf. 40 71 65 63

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-02-02 23:07

Spørgsmålet er om du ikke kan tage mere for den, min har kørt knap 24.000
Km, så der er mange km tilbage i din endnu ?

Kim Larsen

Fra : bill gates

Dato : 26-02-02 23:16

hvis den har kørt 10,000 med tun på kommer det vist an på hvilke ydelse det
har for ellers er det sq langt.