Nvidea driver 23.11
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 25-02-02 23:52

Efter at have hentet og installeret den nye nvidea driver 23.11, ville skærmen ikke vise noget som helst på skrivebordet. Windows
(Me) startede op som den skulle, men viste kun den lyseblå standard baggrund på skrivebordet plus en tynd grøn streg yderst til
venstre på skærmen. Jeg fik dog startet i fejlsikret tilstand, og installeret den gamle driver igen.
Er det fordi jeg ikke har fået installeret Directx 8.01 endnu at det ikke virkede, eller er der andre forslag?

Venligst
Lars

Fra : Wccookie

Dato : 26-02-02 19:50

"Lars Lienhøft Larsen" skrev d. 25-02-02 23:52 dette indlæg :
> [...]
> Er det fordi jeg ikke har fået installeret Directx 8.01 endnu at det
ikke virkede, eller er der andre forslag?

Hmm..... prøv en anden detonator driver.... besøg www.nvidia.dk eller
www.geforce.dk. begge sider har mange betadrivere. Har du opdateret din
AGP og dit chipsæt med de nyeste drivere??

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 27-02-02 00:24

> Hmm..... prøv en anden detonator driver.... besøg www.nvidia.dk eller
> www.geforce.dk. begge sider har mange betadrivere.
> Har du opdateret din
> AGP og dit chipsæt med de nyeste drivere??

Nej, hvordan er det lige jeg finder ud af hvad jeg har og hvad jeg skal bruge?
Jeg har lige installeret XP, har det nogen betydning?

Tak for hjælpen so far
Lars

Fra : Óðin

Dato : 27-02-02 09:43

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, hvordan er det lige jeg finder ud af hvad jeg har og hvad jeg skal
bruge?
> Jeg har lige installeret XP, har det nogen betydning?

Ja, jeg vil foreslå at du prøver alle de drivere du kan finde, indtil du
støder på én, hvor du kan sige, at den er mere stabil end de andre. Hvis
ikke du finder en, så vent med at installere WinXP til de får rettet alle
deres fejl, eller NVidia kommer med en ny officiel driver. Husk at
afinstallere driverne helt hver gang. Brug evt. NVMax.

Mvh.

/Óðin

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 27-02-02 13:30

> [...]
> deres fejl, eller NVidia kommer med en ny officiel driver. Husk at
> afinstallere driverne helt hver gang. Brug evt. NVMax.

OK, tak for hjælpen!
Mvh. Lars