forsikriing
Fra : Peter Møller

Dato : 25-02-02 21:49

Har lige købt BMW K100RS og er der nogen derude som har et tips til billig
og god forsikring. Mvh Peter

Fra : origo@earthling.net

Dato : 25-02-02 21:47

"Peter Møller" <peter@moeller.tdcadsl.dk> wrote in message
> Har lige købt BMW K100RS og er der nogen derude som har et tips til billig
> og god forsikring. Mvh Peter

Alm. Brand har (ihvertfall hatt) meget billige forsikringer for BMW eiere.
Tror aldersgrensen er 30 år.

JS

Fra : Tom Karlsson - Remov~

Dato : 26-02-02 14:26

Fra : Hans

Dato : 25-02-02 21:58

Peter Møller <peter@moeller.tdcadsl.dk> skrev:
> Har lige købt BMW K100RS og er der nogen derude som har et
> tips til billig
> og god forsikring. Mvh Peter

Ja, jeg har et tips: BMW Klubben har vist en rabataftale med Alm. Brand. Jeg ved ikke om det er billigt eller godt for dig. Men du kan jo checke det.
Jeg har selv tidligere kørt BMW (det er jeg vokset fra nu!) og for mig har det aldrig kunnet svare sig at benytte BMW Klubbens særaftale.

Hans

Fra : Esben Laursen

Dato : 26-02-02 01:35

> Har lige købt BMW K100RS og er der nogen derude som har et tips til billig
> og god forsikring. Mvh Peter

Jeg ville gå efter GF Forsikring..
Det var det KLART billigeste for mig...

Esben

Fra : Arne Sørensen

Dato : 28-02-02 18:43

Hvis man er kunde hos Lån & Spar Bank kan man forsikre sig hos Runa......
Det er nok - bare at oprette en konto - så er der fri bane til Runa.
Just done that

Arne
Honda VF1000F2

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-02-02 22:52

Arne Sørensen skrev:

> Hvis man er kunde hos Lån & Spar Bank kan man forsikre sig hos Runa......
> Det er nok - bare at oprette en konto - så er der fri bane til Runa.
> Just done that

Ikke længere iflg. L&S's hjemmeside! Der er nemlig lige indskudt en sætning
om at man ikke kan forsikre motorcykler gennem dem :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk