Billede i adresselinien!!!!
Fra : simon moore højer

Dato : 25-02-02 21:14

Hej
er der nogen der kender en kode der indsætter en billede i
adresselinien i stedet for det grimme internet-logo.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 25-02-02 21:36

simon moore højer wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> er der nogen der kender en kode der indsætter en billede i
> adresselinien i stedet for det grimme internet-logo.

http://www.html.dk/artikler/00002/

Venlig hilsen Joachim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-02 00:29

Mon, 25 Feb 2002 20:35:52 +0000 (UTC), skrev Joachim Cohn
Jacobsen - html.dk <joachim.usenet@html.dk>:

>http://www.html.dk/artikler/00002/

Hvis du så bare ved siden ville henvise til gruppens OSS, det er
jo trods alt ikke et html.dk debatforum, men en nyhedsgruppe.

<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/>
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#FavIcon>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 26-02-02 01:06

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hvis du så bare ved siden ville henvise til gruppens OSS, det er
> jo trods alt ikke et html.dk debatforum, men en nyhedsgruppe.

Kære Knud

Det er vel fløjtende lige meget om jeg henviser til gruppens OSS eller til
en artikel på HTML.dk.

Det vigtigste er vel, at spørgeren får et kvalificeret svar? Det er jo en
nyhedsgruppe

Venlig hilsen Joachim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-02 01:18

Tue, 26 Feb 2002 00:06:29 +0000 (UTC), skrev Joachim Cohn
Jacobsen - html.dk <joachim.usenet@html.dk>:

>Det er vel fløjtende lige meget om jeg henviser til gruppens OSS eller til
>en artikel på HTML.dk.

Nej.

Men jeg skrev »ved siden af«, så du/I kunne henvise til begge
steder.

Det er i orden, at henvise til html.dk, men når der findes et
svar i gruppens oss, så bør I også henvise dertil ellers virker
det på mig for meget som reklame for html.dk.

Også for at gøre opmærksom på, at denne gruppe har en oss-side,
så de en anden gang prøver at kigge der, før de spørger her, det
er det, den er lavet til.

Og det er usenet det og ikke html.dk

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 26-02-02 01:50

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Tue, 26 Feb 2002 00:06:29 +0000 (UTC), skrev Joachim Cohn

> Nej.

Jo, det mener jeg det er, sålænge spørgeren får svar på sit spørgsmål.

> Men jeg skrev »ved siden af«, så du/I kunne henvise til begge
> steder.

Ja det kunne jeg, men jeg vil ikke anerkende din begrundelse.

> Det er i orden, at henvise til html.dk, men når der findes et
> svar i gruppens oss, så bør I også henvise dertil ellers virker
> det på mig for meget som reklame for html.dk.

Spørgeren får svar på sit spørgsmål. Det er det absolut vigtigste. Når HTML.dk
har svaret, henviser jeg selvfølgelig dertil.

> Også for at gøre opmærksom på, at denne gruppe har en oss-side,
> så de en anden gang prøver at kigge der, før de spørger her, det
> er det, den er lavet til.

Jep, det er den, men igen mener jeg, at det er vigtigere, at spørgeren får et
svar på sit spørgsmål, end at vi bruger energi på at fortælle vedkommende, at
han/hun har stillet et ofte stillet spørgsmål.

Det er mit indtryk, at de folk der har brug for hjælp hellere stiller et
spørgsmål i stedet for at bruge tid på at finde svaret i gamle indlæg. Det kan
man beklage sig over, men sådan er virkeligheden. Se blot på den mængde OSS
gruppen indeholder.

Jeg mister intet ved at besvare et spørgsmål, der har været besvaret utallige
gange i denne gruppe, og det gør du næppe heller. Lad os derfor bruge vores
kræfter på at hjælpe de brugere der har reelle spørgsmål, og give dem
kvalificerede svar.

> Fut: news:dk.admin.netikette

Ja, så kan vi godt futte

Venlig hilsen Joachim

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 26-02-02 20:46

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, Knud Gert
Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

>Hvis du så bare ved siden ville henvise til gruppens OSS, det er
>jo trods alt ikke et html.dk debatforum, men en nyhedsgruppe.

Under normale omstændigheder ville jeg give dig ret, men når nu alle 3
links i FAQ'en for gruppen resulterer i 404, vil jeg sige det er okay
at henvise til et andet sted. (Ikke at jeg tror han overhovedet har
kigget før han svarede).
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 24899896
Vestergade 43 Programmer Advanced Simplicty

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-02 22:17

Tue, 26 Feb 2002 20:46:29 +0100, skrev Martin Mouritzen
<martin@fez.dk>:

>Under normale omstændigheder ville jeg give dig ret, men når nu alle 3
>links i FAQ'en for gruppen resulterer i 404, vil jeg sige det er okay
>at henvise til et andet sted.

Så har det da været et midlertidigt problem på siden, virker fint
nu (og plejer at gøre det).

Fra : Gudrun

Dato : 26-02-02 16:29

Kig her:

http://www.favoriticon.dk/

Så finder du sikkert hvad du skal bruge...

Mange hilsner Gudrun