Ny internetportal - www.alternativ-forum.d~
Fra : Michael Hedeman

Dato : 26-01-01 09:18

Hej

www.alternativ-forum.dk er en forholdvis ny internetportal, hvor du finder
viden om
alternativ behandling og personlig udvikling m.m.
Stor oversigt over alternative behandler, foredrag, uddannelser og nyheder
og artikler i læsehjørnet,
mulighed for at sende postkort samt meget mere.

Venlig hilsen
Michael Hedeman
webmaster@alternativ-forum.dk

Fra : /arcana

Dato : 29-01-01 18:17

"Michael Hedeman" <slægt@alternativ-forum.dk> wrote in message

> www.alternativ-forum.dk er en forholdvis ny internetportal, hvor du finder

Fint - bare i ikke gør ligesom Sundhedsforum.

/arcana; noemail@nospam.com
Denne meddelelse er IKKE skrevet på sundhedsforum.dk, så hvis den
dukker op dér, er den sakset fra news:dk.helbred.behandling.alternativ.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 30-01-01 00:31

On Mon, 29 Jan 2001 18:16:40 +0100, "/arcana" <noemail@nospam.com>
wrote:

>"Michael Hedeman" <slægt@alternativ-forum.dk> wrote in message

>Fint - bare i ikke gør ligesom Sundhedsforum.

Hvad er det du er utilfreds med med?????
____________________________
Venlig hilsen, Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk

Fra : /arcana

Dato : 30-01-01 09:41

"Bjarne Krog" <b.krog@get2net.dk> wrote in message

> Hvad er det du er utilfreds med med?????

Der har været alenlange tråde om det tidligere, både her og i
dk.admin.netikette.
Sundhedsforum laver ikke andet end at sakse indlæg fra nyhedsgrupperne og
fremstille debatten som om den var foregået på deres site. De er bl.a.
grunden til at jeg ikke længere poster "Månedens lægeplante" her i
gruppen...

Læs 3-4 måneder tilbage i gruppen, så er der en masse om emnet.

/arcana
Dette indlæg er ikke skrevet på sundhedsforum.dk, så hvis det
dukker op der, er det sakset fra news:dk.helbred.behandling.alternativ

Fra : N/A

Dato : 30-01-01 13:06

Fra : /arcana

Dato : 30-01-01 13:06

"Michael Hedeman" <webmaster@alternativ-forum.dk> wrote in message

> Jeg mener at god etik / morale er og spørge om lov først før man bruger
> andres matriale,
> og da jeg er alene om alternativ-forum, har jeg heller ikke tid til at
> klippe/klistre fra div. nyhedsgrupper *smiler*

Helt enig! Held og lykke med sitet!

--
/arcana

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 30-01-01 16:33

"Bjarne Krog" <b.krog@get2net.dk> wrote in message

> Hvad er det du er utilfreds med med?????

Sikkert at deres forum replikerede indlæg fra Usenet uden tydelig
kildeangivelse. Det var så hvad det var - min største anke er, at de
indlæg, der kommer derfra ikke overholder en eneste Usenetkonvention
med hensyn til quoteteknik eller signatur.

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906