CounterStrike "pauseunderholdning"
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 25-02-02 19:37

Kan man ikke hente noget, så man kan spille eks. tetris, eller noget
andet mens man er død. Nogen på nettet snakkede om at noget sådant
fandtes. Nogen der ved noget om det?

Fra : René

Dato : 25-02-02 20:25

"Anders H. Jørgensen" <hede_usenet@hotmail.com> wrote in message
> Kan man ikke hente noget, så man kan spille eks. tetris, eller noget
> andet mens man er død. Nogen på nettet snakkede om at noget sådant
> fandtes. Nogen der ved noget om det?

Drik kaffe, ryg en smøg imens.
Jeg ved ikke om man kan få dette, men det lyder da fuldstændigt unødvendigt.
Lad vær med at storme, så dør du måske halvejs og skal vente 30sek. Der kan
du nok ikke nå at spille uanset.

Spil spil på din mobilos imens eller hvad ved jeg.

Mvh
René

Fra : - = KG = -

Dato : 25-02-02 20:52

> Kan man ikke hente noget, så man kan spille eks. tetris, eller noget
> andet mens man er død. Nogen på nettet snakkede om at noget sådant
> fandtes. Nogen der ved noget om det?

Der var indbygget tetris mellem runderne i et af OGC cheatsne, men der er
nok cheaters i forvejen, så find hellere på noget andet. F.eks er der
Half-IRC som gør det muligt at chatte på IRC via konsollen i Half-Life.

// Garmer

Fra : Devast8or

Dato : 25-02-02 23:20

Må jeg komme med et forslag (well bare ærgerligt, du kan ikke stoppe mig nu
:). Brug dit chasecam til at følge andre spillere. Lær hvor folk kan lide at
gemme sig, kig på hvordan de rigtig gode spiller. Det er en god måde at få
nogle billige tips. Det har hjulpet mig meget (og når man ved hvor folk kan
finde på at sidde kan man jo undgå de steder).

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk

Fra : Elbarto

Dato : 26-02-02 19:14

Nemmerlig ....
jeg blev god til UT ved at sidde og kikke med når andre spillede
og også følge bestemte spillere
i CS ..ja jo ,,jeg virkelig SUCKS .... men ææææ
når jeg ikke kan komme til andet er det da godt at ogc findes *ss*

Fra : Devast8or

Dato : 26-02-02 19:20

Bah. Hvis ikke du kan finde ud af spillet uden at snyde skulle du finde et
andet spil, istedet for at ødelægge det for andre!

Devast8or

Fra : Decker

Dato : 26-02-02 19:53

> [...]

>Kan man ikke hente noget, så man kan spille eks. tetris, eller noget
>andet mens man er død. Nogen på nettet snakkede om at noget sådant

Spil noget andet end CS. Hvad med f.eks. DoD eller TFC?

I TFC er der ingen respawn-delay.
I DoD er der typisk mellem 5 sek. og 10 sek. respawn-delay.

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life and more.
decker:AT:planetquake:DOT:com

Fra : AJC

Dato : 27-02-02 02:30

"Decker" <decker@***NO@SPAM.PLEASE***post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> I TFC er der ingen respawn-delay.
> I DoD er der typisk mellem 5 sek. og 10 sek. respawn-delay.

Ja, Dod er for sejt.

Mvh
AJC.