Databaseprogram
Fra : Henning

Dato : 25-02-02 19:33

Jeg søegr et program som skal kunen holde styr på en forening!
Dvs. jeg skal kunne give medlemmer numre, sortere efter navn, nummer
telefonnummer osv. Jeg skal kunne skrive adresselabels, girokort,
medlemsbreve osv. Dvs. kort og godt et simpelt
flette-databaseprogram-noget!
Jeg har tidligere brugt Works (gammel version) som kunne det hele! Men
efter opgradering til WorksSuite 2000, er det som om de gode gamle
funktioner er forsvundet
Jeg kan ikke indlæse de gamle databaser i Acces, på trods af, at de
begge er MS-produkter

Hvilke MS-produkter kan ovenstående? Jeg er ikke en haj til database,
og leder egentlig blot efter et simpelt program...

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 25-02-02 23:00

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-02-02 01:07

> "Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

Prøv evt. noget helt andet. Vig foreningsprogram. Tilsyneladende et meget
gennemført gratis program som er lavet til Vig badmintonklub, men kan vist
bruges til de fleste foreninger.

Kurt