Hjemmeside/formatering
Fra : Aage Pedersen

Dato : 26-01-01 09:07

Jeg har en hjemmeside lavet i Front Page, men nu efter jeg har formateret er
min Front Page "blank" for data, så jeg ingen mulighed har for at opdatere
hjemmesiden, kan nogen sige mig hvordan får jeg fat i disse data, jeg vil
blive glad for at få det "skåret ud i pap", venlig
hilsen Aage

Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 26-01-01 09:33

On Fri, 26 Jan 2001 09:07:09 +0100, "Aage Pedersen"
<Fasan4@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>hjemmesiden, kan nogen sige mig hvordan får jeg fat i disse data, jeg vil
>blive glad for at få det "skåret ud i pap", venlig

Prøv om ikke du kan importerer dine hjemmesider fra serveren.
Brug FP´s indbygget Import funktion (File....Import) og så skriv
URL´en på din hjemmesiden.

Med venlig hilsen
Finn Jensen
http://www.shannon-fly-dressing.dk/

Fra : Aage Pedersen

Dato : 26-01-01 11:36

> Prøv om ikke du kan importerer dine hjemmesider fra serveren.
> Brug FP´s indbygget Import funktion (File....Import) og så skriv
> [...]

Tak for dit svar, det gik forsåvidt fint , men min hjemmeside består af 4
sider og de 3 der er hyperlink til blev ikke importeret. Jeg håber det er
forståeligt, det er svært at forklare når man ikke kender de rette
benævnelser, hilsen Aage

Fra : Stig Olsen

Dato : 26-01-01 12:21

Hej Aage

Jeg har engang set et program der hedder web vacuum - som skulle kunne hente
alt det man ville fra en hjemmeside, man definere selv hvor mange undersider
man vil hente - prøv at søge efter det, eller kig på www.tucows.com
Alternativt klik der frem til hver side og "GEM SOM" - så kan du selv stykke
det sammen bagefter.

Stig

Fra : Aage Pedersen

Dato : 26-01-01 19:42

> [...]
> hjemmesiden, kan nogen sige mig hvordan får jeg fat i disse data, jeg vil
> blive glad for at få det "skåret ud i pap", venlig

Jeg siger mange tak til Finn og Stig for hurtige svar og
problemet er løst, hilsen Aage

Fra : Rikke & Patrick

Dato : 27-01-01 13:52

Hey Aage

Du kan også prøve at tilføje et netværksted i stifinderen:

Klik på netværksteder i stifinder - vælg tilføj netværksted
skriv adressen til dit website...http://www.XXXX.XX osv
Nu vil du sikkert blive spurgt om login og password...dette knaster du ind..
...og vupti....alt afhængig af forbindelsens hastighed har dun nu alle
filerne tilgængelige på webserveren

Vh Patrick

Fra : Rikke & Patrick

Dato : 27-01-01 13:53