Erfaringer med Folmers MC
Fra : Kennett Stigaard

Dato : 25-02-02 17:58

Hej,

Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med Folmers MC.
De handler med importerede MC's uden afgift, og priserne virker umiddelbart
meget fair.

www.folmersmc.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-02-02 20:53

"Kennett Stigaard" <kennett@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med Folmers MC.
> De handler med importerede MC's uden afgift, og priserne virker

Ja det ser fint ud. Men hvad er fordelen ved at købe en MC uden afgift og så
betale afgiften bagefter? Der må være en eller anden fidus siden han kun har
slået sig på det?

Mvh Thomas

Fra : Mickey

Dato : 25-02-02 21:13

"Kennett Stigaard" <kennett@privat.dk> wrote in message
> priserne virker umiddelbart
> meget fair.

Gør de nu også det?

Jeg synes de ligger for langt over til at man kan se besparelsen ved købet
af dem.
Men OK, kan man ikke finde sin drømmemaskine bland dem som har betalt
afgift, må man kigge andetsteds

Efter min mening så ligger de i snit ca. 25% over det de burde - og nogle
mere - andre mindre.

Smut selv halen på din krøllede mus ind på www.mobile.de und zuche die ganze
molivitten

Regards,