Gode musik DVD-udgivelser.
Fra : J@N

Dato : 25-02-02 16:35

Er der nogen gode musik DVD-udgivelser der kan anbefales, helst med DTS.

Jan

Fra : wuddles

Dato : 25-02-02 18:04

Jeg kan anbefale Santana + Friends "Supernatural Live",
han spiller godt der, og lyden er exelente.
Der er maaange gæste-kunstnere på dvd'en,

--

Total dårlige udgivelser (ripoff).
1) Air, sleeping, eating, playing and....

Fra : Mads Breddam

Dato : 25-02-02 18:48

> Er der nogen gode musik DVD-udgivelser der kan anbefales, helst med DTS.

Det afhænger jo lidt af hvad du vil høre...... Men jeg har AC/DC - No Bull
og Stiff Upper Lip. De er begge pisse fede. Pink Floyd - The Wall. Ikke en
koncert, men en genial film. (Mon ikke snart PULSE kommer på DVD?)

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-02-02 23:34

(Mon ikke snart PULSE kommer på DVD?)

Jeg fik købt den på dobbelt VCD og den er faktisk ganske god i teknisk
kvalitet. Lyden er typisk MP3-agtig, men alt i alt en OK udgivelse, nu hvor
den ikke kan fåes på DVD.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 25-02-02 19:09

In article <a5dlej$a47$1@sunsite.dk>, J@N wrote:
> Er der nogen gode musik DVD-udgivelser der kan anbefales, helst med DTS.
Pearl Jam - Single Video Theory er ret fed. Jeg har kun set et DVD-rip af den,
men den er genial hvis man synes om musikken fra albummet Yield...

Og som Mads sagde så er Pink Floyd's The Wall også fed..

Mvh. Jonas

--
"A conservative is a man who is too cowardly to fight and too fat to run."
-- Elbert Hubbard

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 25-02-02 19:18

Og er der den efterhånden tyndslidte Eagles - Hell Freezes Over ... er du
vimmer, det lyder godt.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Brian Søgaard

Dato : 25-02-02 21:55

U2 elevation tour.
Metallica med SF symphoni orchestra!

Brian

Fra : J@N

Dato : 26-02-02 20:17

Takker for alle de gode forslag - har erhvervet et par stykker af dem:

Eagles - fantastisk DTS optagelse, min reference DVD
U2 - enestående sceneshow, desværre ikke DTS, men alligevel værd at købe.

Kan også anbefale:

Eric Clapton, Live in Hyde Park - Fed lyd og godt billede, DTS

Jan