Radeon 8500: Flimmer i TV-Out
Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 25-02-02 15:39

Jeg har købt mig et Radeon 8500LE, som jeg ellers er nogenlunde glad
for, men jeg har et lille problem: Når jeg kører på TV-Out, er der
flimmer på TV-billedet, skrå linier, der bølger kraftigere og svagere,
nærmest som inteferens.

Det sker på begge mine TV-apparater.

Jeg har prøvet forskellige indstillinger i driveren (6015 WHQL), og både
1024x768 og 800x600 opløsninger. Jeg kan dæmpe flimmeren noget, men ikke
få den helt væk.

Det undrer mig, for i samme maskine har jeg kørt et ASUS V3400
TV-In/Out, og det havde ikke den samme flimren?

Er der nogen der kender til problemet, og evt. en løsning?

Maskine:
AMD XP1600+
MB: Leadtek 7350KDA (SIS 735 chipset)
512MB Samsung DDR-RAM