køb af prolink pixelview gf 2 mx400 tv-out~
Fra : Simon Demuth

Dato : 25-02-02 14:12

Hej
Jeg sad lige og så på edb-priser og fik øje på ovenstånde kort. Er det ikke
et ret godt køb hvis ikke man absolut skal have det sidste nye, eller er det
håbløst forældet hvis man også gerne vil spille nogle af de nyeste spil.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-02-02 14:54

"Simon Demuth" <sdemuth@mail1.stofanet.dk> skrev:
> [...]
> have det sidste nye, eller er det håbløst forældet hvis man
> også gerne vil spille nogle af de nyeste spil.

Jo, det er et godt køb til pengene.

Venligst
Mikael

Fra : RacerNiels

Dato : 25-02-02 14:58

"Simon Demuth" <sdemuth@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
det
> håbløst forældet hvis man også gerne vil spille nogle af de nyeste spil.

Du mener vel 754kr, ikke?!

Anyway, sådan et har jeg og jeg klager ikke. Jeg kører ikke det store
spilleværk, så jeg har (heller) ikke brug for sidst nye.
Eneste anke jeg lige kan finde er at jeg skal vælge TV'et som primær monitor
for at se film i "full screen" på TV. Jeg ved ikke om tvtool kan rette op
på det...??

Niels

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-02-02 17:11

"RacerNiels" <d991793@student.dtuXXX.dk> skrev:
> Du mener vel 754kr, ikke?!

Det er nok dette kort der er tale om (mx200):
<http://shop-server.dk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=2700209&prm
enbr=302&CGRY_NUM=532>

> [...]
> som primær monitor for at se film i "full screen" på TV. Jeg
> ved ikke om tvtool kan rette op på det...?

Det er meget meget muligt, prøv det evt:
<http://www.tvtool.de/tvtool60.zip>

Venligst
Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-02-02 17:27

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev:
> Det er nok dette kort der er tale om (mx200):

<http://shop-server.dk/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=2700209&prm
> enbr=302&CGRY_NUM=532>

Nyt link:
<http://makeashorterlink.com/?Z10D5247>

/Mikael

Fra : Fnug

Dato : 26-02-02 15:32

"Simon Demuth" <sdemuth@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg sad lige og så på edb-priser og fik øje på ovenstånde kort.
Tror der er en fejl hos edb-priser ,på PRC-Data's hjemmeside er det et mx200
der koster 457kr.

/ Fnug