Proma ?
Fra : Christian Dyrhaug

Dato : 25-02-02 13:37

Hejsa!

Jeg har tænkt på at købe proma 48 mm cylinder samt Proma Ghost potten...

jeg er i tvivl om ydeevne og kvalitet på overnævnte!
Kan disse produkter anbefales til yamaha slider???

Fra : Rapper

Dato : 25-02-02 15:17

"Christian Dyrhaug" <dyresjov@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa!
>
> Jeg har tænkt på at købe proma 48 mm cylinder samt Proma Ghost potten...

Dumt.

> jeg er i tvivl om ydeevne og kvalitet på overnævnte!

Ringe kvalitet... Potten er i hvert fald. Og cylinderens ydelse er heller
ikke noget at håbe hurra for.

> Kan disse produkter anbefales til yamaha slider???

Næh. Prøv i stedet med Malossi eller Polini Sport + en Polini Star Traffic,
Polini Traffic, Polini Funky, Polini For Race, Malossi Wild Lion eller lign.

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Christian Dyrhaug

Dato : 25-02-02 18:51

Hvor køber jeg sådan en potte????

Fra : Rapper

Dato : 25-02-02 20:04

> Hvor køber jeg sådan en potte????

www.scooter-racing.dk
www.scooter-attack.com
www.stc-tuning.dk

M.fl. :)

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Thomas

Dato : 25-02-02 18:29

> [...]
>
> jeg er i tvivl om ydeevne og kvalitet på overnævnte!
> Kan disse produkter anbefales til yamaha slider???

Jeg vil også anbefale dig at købe polini eller malossi. Som Rapper også
siger. De ting jeg har købt af malossi og polini har passet100% og har været
i ordenligt kvalitet.

mvh. Thomas