Skjulte ledninger og rør!
Fra : Christian Brun

Dato : 25-02-02 12:54

Jeg har hørt at man kan få en dims, til under 100 kr. ,der kan finde
skjulte ledninger og rør i vægge og lofter! Hvad hedder sådan en dims
og hvor finder jeg den?

Fra : Mads Breddam

Dato : 25-02-02 19:01

> Jeg har hørt at man kan få en dims, til under 100 kr. ,der kan finde
> skjulte ledninger og rør i vægge og lofter! Hvad hedder sådan en dims
> og hvor finder jeg den?

Det er vel en eller anden mini-metal-detektor. En af mine venner har/havde
en engang. Fungerede fint. Men den var et samlesæt af mærket Velleman (eller
noget i den retning) Men mon ikke en færdig dimmer kan købes i noget
byggemarked eller noget (?). Bor i nærheden af Esbjerg så prøv Esbjerg
Electronic.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Aksel

Dato : 25-02-02 20:26

"Christian Brun" <ccb@privat.dk> wrote in message
> Jeg har hørt at man kan få en dims, til under 100 kr. ,der kan finde
> skjulte ledninger og rør i vægge og lofter! Hvad hedder sådan en dims
> og hvor finder jeg den?

Jeg ved ikke hvad den hedder men der var en i en tilbudsavis i weekenden,
muligvis fra Bauhaus, de fleste byggemarkeder har dem.

Hilsen Aksel

Fra : Aksel

Dato : 26-02-02 22:41

"Aksel" <Akselj@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> muligvis fra Bauhaus, de fleste byggemarkeder har dem.
>Jeg har set efter. det er Bauhaus, AEG metaldetektor 199 kr i denne uge.
Denne model er lidt smart fordi den er indbygget i et håndgreb til
boremaskinen, har også dybdestop

Fra : Brian Skaarup

Dato : 25-02-02 21:59

On 25 Feb 2002 03:53:55 -0800, ccb@privat.dk (Christian Brun) wrote:

>Jeg har hørt at man kan få en dims, til under 100 kr. ,der kan finde
>skjulte ledninger og rør i vægge og lofter! Hvad hedder sådan en dims
>og hvor finder jeg den?
Dit lokale byggemarked.
Den hedde vel "sådan en man kan finde skjulte rør og ledninger med"

Fra : Kim K

Dato : 26-02-02 11:43

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> wrote in message

> Dit lokale byggemarked.
> Den hedde vel "sådan en man kan finde skjulte rør og ledninger med"

uden at have set tilbudsavisen, menes der så ikke bare en form for polsøger?
mvh Kim