<BODY onLoad> ??
Fra : PD.NJ

Dato : 25-02-02 13:35

Hej.
Kort og godt, hvordan får jeg disse to funktioner til at fungere sammen ??

<BODY onLoad="startclock(); timerONE=window.setTimeout" BGCOLOR="000080"
TEXT="ffffff">

Hvis jeg laver de to linier efter hinanden bliver kun den ene aktiveret, og
jeg har også prøvet med lidt java uden det store held....

<SCRIPT TYPE="text/javascript">
function init()
{
window.resizeTo(770,730),moveTo(0,0);
startclock();
timerONE=window.setTimeout
}
//-->
</SCRIPT>
<BODY onLoad="init()">

Også her bliver kun den ene aktiveret.....
Jeg vil blive meget glad for at få lidt hjælp til dette.

Mvh.
PD

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-02-02 14:24

Mon, 25 Feb 2002 13:35:24 +0100, skrev "PD.NJ"
<pd.nj@get2net.dk>:

><BODY onLoad="startclock(); timerONE=window.setTimeout" BGCOLOR="000080"
>TEXT="ffffff">

Prøv med
timerONE=window.setTimeout">
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : PD

Dato : 25-02-02 15:52

Hej.

> Prøv med
> timerONE=window.setTimeout">

Med den bliver uret startet men siden størrelse bliver ikke indstillet.

Mvh.
PD

Fra : Rune Glerup

Dato : 25-02-02 14:38

PD.NJ skrev:

> Kort og godt, hvordan får jeg disse to funktioner til at fungere sammen ??
[...]

Du burde kunne klare dig med

<script type="text/javascript">

window.onload = new Function
('window.resizeTo(800,600),moveTo(0,0);startclock();timerONE=window.setTi
meout');

// Ovenstående er én linje

</script>

i din <head>er.

> Hvis jeg laver de to linier efter hinanden bliver kun den ene aktiveret, og
> jeg har også prøvet med lidt java uden det store held....

Hmn... det burde virke.

> Også her bliver kun den ene aktiveret.....

Hvilken?

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

"Vi troede, det var den personlige computer der havde magien."

Fra : PD

Dato : 25-02-02 15:28

Hej.

> Hvilken?

Med den java-stump jeg skrev, bliver siden rettet i størrelse, men uret
startes ikke.
Men IE siger også at der er en fejl i java´en.
Begge dele fungere fint alene, bare ikke sammen.....

Mvh.
PD

Fra : Ulrik Kold

Dato : 25-02-02 17:01

PD wrote:
<SNIP/>
> Med den java-stump jeg skrev, bliver siden rettet i størrelse, men uret
> startes ikke.
> Men IE siger også at der er en fejl i java´en.
<SNIP/>

*peger og siger, at det altså er JavaScript eller ECMAScript*

..kold
--
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. Copy me to your
signature file and help me spread!

Fra : PD

Dato : 25-02-02 15:38

Hej igen, jeg afprøvede lige.

> Hvilken?

Hvis jeg har denne i <HEAD>:

Så ændre den sidestørrelsen korrekt, men uret starter ikke.
Men hvis den ligger i <BODY> så starter uret men sidens størrelse indstilles
ikke.
Lige meget om den ligger før eller efter den anden "BODY OnLoad" kommando.

Mvh.
PD

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-02-02 16:43

Mon, 25 Feb 2002 15:38:26 +0100, skrev "PD" <pd@nj-elektro.dk>:

Du har et script til timeren liggende i head, som du normalt
startede med <body onLoad="init()">?

Så burde
måske kunne gøre det.

Ellers, prøv at vis os scriptet med timerfunktionen uden resisze,
hvor den virker, helst en adresse til en side.

Det burde da ellers ikke kræve det store hokus pokus at få til at
fungere.

Fra : PsHdO

Dato : 25-02-02 21:06

Hej.
> Du har et script til timeren liggende i head, som du normalt
> startede med <body onLoad="init()">?

Det er nok det der er mit problem, jeg har timer-scriptet liggende i body,
så det kunne være at jeg skulle prøve at flytte det.... (Jeg har forsøgt en
del, men jeg er heller ikke den store ørn til det html sjov...)

Men siden er: www.nj-elektro.dk
Mvh.
PD

Fra : PsHdO

Dato : 25-02-02 21:37

Hej.

Tusind tak for de svar jeg har modtaget, jeg har fået løst mit problem, der
stod af en eller anden grund BODY onload flere steder i min html, og noget
af det var åbenbart volapyk....

Nu har jeg så endelig fået det til at virke....

Mvh.
PD