Nyhedslæser i Outlook 2002
Fra : Torben Olsen

Dato : 25-02-02 10:20

Hej NG

Jeg har et mærkeligt fænomen jeg håber at få løst her..
Når jeg har installeret Office XP (OutlookXP) fungerer min nyhedslæser
(outlook express) ikke mere jeg har også WIN XP installeret, jeg har prøvet
med diverse opdateringer men det hjælper ikke..
Er der noget forslag??

Med venlig hilsen
Torben Olsen

Fra : aaa

Dato : 26-02-02 10:08

> Er der noget forslag??

Prøv at kontrollere i Kontrolpanel / Tilføj/fjern programmer at Outlook
Express er i listen. Hvis ikke skal den tilføjes

Fra : pre

Dato : 26-02-02 13:52

Nu er det nok lidt svært at sende/modtage poster med OE6 hvis den ikke er
installeret
Men i Kontrol Panel/Internet Indstillinger er der (i alt fald i 2000) en
fane der hedder programmer. Der sætter man fluer ved diverse muligheder. Mon
ikke det er løsningen?
pre

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 26-02-02 20:34

XP,en installere vel IE6.0 som standard. Prøv Tools/Internet
options/programs. i værktøjslinien på IE6.0 Under Newsgroups kan du vælge
enten Outlook eller Outlook express. Hvis du bruger Outlook til email - som
jeg - kan du til tilføje News/Nyheder i værktøjslinien på Outlook og den vej
bruge Outlook expres som nyhedslæser.

Håber det hjalp - ellers spørg

mvh
Erik

Fra : Torben Olsen

Dato : 28-02-02 13:34

Undsyld jeg udtrykte mig utydeligt!
Outlook Express startes fint gennem Outlook, når jeg så henter nyhedsgrupper
opstår der en fejl, og hentningen ophører.

MVH
Torben