Minimumsize og gridbaglayout
Fra : Dennis Laursen

Dato : 25-02-02 09:34

Hej alle

Kan det passe at gridbaglayout ikke tager hensyn til minimumsize?
(eller tolker jeg bare minimumsize forkert, når jeg tror at det
bestemmer hvor lille komponenten kan/må være?)
Jeg har en applikation hvor der er brugt gridbaglayout, men når man
trækker i et vindue, og gør det mindre, forsvinder nogle af
komponenterne/knapperne ind bag nogle af de andre komponenter/knapper.
Hvad skal der til for at jeg kan stoppe minimeringen af vinduet, når
der ikke er mere plads mellem komponenterne? (så ingen komponenter
bliver skjult)

../Dennis

Fra : Dennis Laursen

Dato : 26-02-02 11:41

Til dem der er interesserede, fandt jeg en løsning. Jeg fik ikke
gridbaglayout(eller nogle af de andre layoutmanagers) til at
respektere minimumsize, men tilføjede en componentlistener til mine
dialogs og frames. Componentlistener'en sørger for at resize vinduet
hvis det bliver for småt i forhold til minimumsize.

../Dennis