Kan ikke sende mails (insufficient disk sp~
Fra : Kasper Ovi

Dato : 25-02-02 01:16

Jeg får følgende fejlmeddelelse når jeg prøver at sende en mail fra mit
Outlook XP:

Unable to send the message. Please verify the e-mail adress in your account
properties. The server responded: ?"2 4.4.5 Insufficient disk space; try
again later"

Fejlen er kommet ud af den blå luft...

Jeg har 4gb fri hd plads, og har lige compacted min mail-folder så den nu
kun fylder 90mb (mod 150mb tidligere). Dette har dog ikke
hjulpet............

Hvad kan jeg gøre?

Hilsen
Kasper

Fra : aaa

Dato : 26-02-02 10:11

> Jeg har 4gb fri hd plads, og har lige compacted min mail-folder så den nu
> kun fylder 90mb (mod 150mb tidligere). Dette har dog ikke
> hjulpet............
>
> Hvad kan jeg gøre?

Det må være pladsen i din mailboks hos din udbyder der er fyldt op. Prøv at
logge på din udbyders webmail-side og slet al posten her (når du har læst
det)
Prøv så at sende fra dit postprogram igen.......(Hvis du har en hjemmeside
der er over MB-grænsen kan denne også spærre for din postkonto. Det lyder
mystisk men sådan er det f.eks. hos CyberCity. Hvis du har en hjemmeside hos
din udbyder kan du prøve at fjerne et par MB