brugte dele til combi-camp
Fra : henole

Dato : 24-02-02 23:24

til Bjørn Gravingen
ja der findes et sted hvor man kan finde brugte dele til en CC, jeg skal
blot have fundet
den brochure jeg fik da jeg selv købte noget hos vedkommende,men det
ligger nok ude i sommerhuset,jeg skal nok vende tilbage med
adressen,eller forhøre mig inden jeg melder tilbage
mvh
henning olesen

http://www.kandu.dk/

Fra : hjh

Dato : 01-03-02 19:24

Hmm nu har jeg ikke fulgt helt med men forstår noget med brugte dele til
combi camp, måske ville det være en ide at prøve combi camp klubben i DK
http://www.cc-club.dk/
det ku da være ik`
Hans Jørgen

henole wrote:

> [...]
> ligger nok ude i sommerhuset,jeg skal nok vende tilbage med
> adressen,eller forhøre mig inden jeg melder tilbage

Hans Jørgen

E-mail.: mailto:hjh@hansj.dk
Er du til Camping, m/database så lidt her:
http://www.hansj.dk/
Slægtsforskning/Genealogy:
http://www.hansj.dk/aner/