Garmin Map Source
Fra : Peter Willkan

Dato : 24-02-02 22:54

Hej gruppe.

Når man laver en rute på en Garmin MapSource, er det muligt at vise ruten på
kortet ved at trykke på knappen "Show on map".
Men når man har mange ruter skaber de ret meget "støj" på kortet. Det samme
gælder waypoints.
Er der nogen af jer der ved hvordan man kan "deselecte show on map" når den
først een gang er trykket, således at ruten ikke bliver vist på kortet?

Det samme gælder waypoints?

Jeg har været ret meget omkring i applikationen, men ikke fundet hvordan jeg
kunne fravælge visning når jeg een gang havde valgt at den skulle vises.

Det er sikkert helt banalt - eller også er det en "feature" i MapSource.

M.v.h og tak på forhånd.

Peter Willkan
PS : Jeg vil da ikke undlade at sige, at jeg har været ude og køre i de lune
januar/februar dage. Det var bare ret fedt at få lidt vind i ansigtet.

Fra : Jens U

Dato : 25-02-02 01:30

Peter Willkan skrev ...
> [...]
>først een gang er trykket, således at ruten ikke bliver vist på kortet?

Er det ikke et luksus problem. ?

Jeg vil forslå dig at få oprettet en dk.fritid.gps

--
Hilsen Jens, HONDA Revere - Tanktaske med papirkort.
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Peter Willkan

Dato : 25-02-02 23:39

Hej Jens.

Jo - gu er det da et luksusproblem. : - 0 )
Jeg har også kørt med kort og tanktaske i 35 år - men da jeg købte min
Garmin sidste år blev det væsentligt nemmere at navigere og køre samtidigt -
især i de mere komplicerede områder.
Det er et absolut hit og jeg kan kun anbefale dig at anskaffe en GPS der
passer til dine behov.

Glæder mig til at sæsonen starter igen.

M.v.h.
Peter Willkan
36. år på BMW

Fra : Foobar

Dato : 25-02-02 11:31

> Jeg har været ret meget omkring i applikationen, men ikke fundet hvordan
jeg
> kunne fravælge visning når jeg een gang havde valgt at den skulle vises.

Kanske du skulle prøve nogle af de flinke mennesker i grupperne
alt.satellite.gps eller sci.geo.satellite-nav - ? Der er i hvert fald masser
af kompetente mennesker, der (som regel) er mere end villige til at
hjælpe...

/claus