iTunes hæmmer...
Fra : Jakob Søfelde-Hansen

Dato : 21-01-01 17:03

Jeg bruger iTunes på mit nyinstallerede 9.1 på min G4. Men iTunes vil
næsten aldrig starte op. Det fryser nærmest og jeg må bruge force quit for
at komme videre.
Det er sikkert inkompatibelt med et eller andet, men er der nogen der
kender til problemet??

/Jakob Søfelde

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-01-01 17:49

Hej Jakob

Det gjorde den også hos mig første gang, jeg startede den (G3/233DT/OS
9.0.4DK og 9.1US). Jeg gav den derefter det dobbelte i RAM tildeling i både
min. og ønsket str., siden da har den kørt godt og stabilt.

mvh. Erik richard

Jakob Søfelde-Hansen wrote:

> [...]
> at komme videre.
> Det er sikkert inkompatibelt med et eller andet, men er der nogen der

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-01-01 17:54

In article <fc.0073fb6b02d246ea0073fb6b02d246ea.2d24711@net.dialog.dk>,
"Jakob Søfelde-Hansen" <jakob_soefelde-hansen@net.dialog.dk> wrote:

> Det er sikkert inkompatibelt med et eller andet, men er der nogen der
> kender til problemet??

Har du (haft) SoundJam installeret?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Jakob Søfelde-Hansen

Dato : 22-01-01 22:38

nogen@post5.tele.dk,Ny-Internet writes:

>Har du (haft) SoundJam installeret?
>
>--
>MVH
>Martin Edlich
>
>Henvendelser til min e-mail adresse vil blive besvaret kort, men uhøfligt
>(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Jeg har haft den installeret men er selvfølgelig skiftet til iTunes. Det
anede mig faktisk at SoundJam MP måske volder problemer.

Jeg prøver lige det med RAM mængden.

/Jakob Søfelde

Fra : Jesper

Dato : 23-01-01 17:40

> [...]

> Jeg har haft den installeret men er selvfølgelig skiftet til iTunes. Det
> anede mig faktisk at SoundJam MP måske volder problemer.

Det kan vel også være konflikter med andre udvidelser. Du kan jo - hvis
du gider - prøve med diverse udvidelsessæt. Jeg har overhovedet ikke
haft problemer med iTunes på min beige G3/266/192 m. OS 9.1us - og har
heller ikke hævet ram-mængden (som jeg ellers ofte gør).

--
mvh Jesper

Besøg Biddet Online: <URL:http://homepage.mac.com/biddet>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-01-01 17:42

> [...]

> Jeg har haft den installeret men er selvfølgelig skiftet til iTunes. Det
> anede mig faktisk at SoundJam MP måske volder problemer.

Hvis din SoundJam Extension er installeret, virker iTunes ikke. Det kan
også være andre af de extensions, som SoundJam har installeret, som
laver ballade. F.eks. understøttelse af div. mp3-afspillere.

--
René