TV-klip fra Nettet
Fra : Jørgen Angel

Dato : 20-01-01 10:55

På f.eks. DR kan man se tidligere udsendelser som .ram filer. Jeg kan se
dem med RealPlayer.
Det tager selv med ISDN selvfølgelig lang tid at få både billed og lyd
frem. Problemet er, at hvis man vil se indslaget igen på et senere
tidspunkt, så skal man al ventetiden igennem igen. Er det rigtigt, at man
ikke kan gemme indslaget på sin egen harddisk? Det er sikkert et copyright
spørgsmål hvis det er lavet så man ikke kan gemme indslaget. Men er min
antagelse rigtig?

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-01-01 17:37

Jørgen Angel <joergen_angel@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> spørgsmål hvis det er lavet så man ikke kan gemme indslaget. Men er min

Du skal have købe versionen "RealPlayer Plus"

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 20-01-01 18:51

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Du skal have købe versionen "RealPlayer Plus"

NEJ RP plus kan IKKE gemme streaming RP files, brug Snapz Pro 2 fra
Ambrosia Software i stedet http://www.ambrosiasw.com .
--
Jesper Oersted
It isn't pollution that's harming the environment. It's the impurities

Fra : Jørgen Angel

Dato : 22-01-01 09:07

webmaster@mariama.net,Ny-Internet writes:

>NEJ RP plus kan IKKE gemme streaming RP files, brug Snapz Pro 2 fra
>Ambrosia Software i stedet http://www.ambrosiasw.com .

Tak for tippet - den prøver jeg.
Jørgen