konfirmation
Fra : Astrid nielsen

Dato : 24-02-02 21:49

Subj. "truer" ..
Kan nogen hjælpe med adressen på webstedet for invitationer, sange osv,osv
Jeg erindrer det som værende et "grusomt" sted, men måske kan man trods alt
lære noget

Venlig hilsen
Astrid Vest

Fra : Per H

Dato : 24-02-02 22:31

On Sun, 24 Feb 2002 21:48:43 +0100, "Astrid nielsen"
<astrid.vest@get2net.dk> skrev:

> [...]
>Jeg erindrer det som værende et "grusomt" sted, men måske kan man trods alt

du har søgt efter det. Jeg mener konen fandt en masse stede da vi
havde brug for det. nej det var ikke et grusomt?? sted..

PH-BYG/Per Hansen

www.ph-byg.dk

icq 8212837

Fra : Hugo