Motorcykel Trailer
Fra : Kent Sørensen

Dato : 24-02-02 21:28

Hej alle.

Jeg leder efter en trailer til bilen hvor min motorcykel kan stå bag på.

Ikke en alm. trailer, men en der er lavet til at kunne transportere MC´er,
med køre skinne og befæstelses steder så cyklen står lodret og er surret
korrekt.

Det ville være en fordel hvis man kunne sætte sider på og bruge den til alm.
"trailer arbejde" også.

Er der nogen der kender til en sådan model, eller måske har en stående som
ikke bruges mere, så hører jeg gerne om det på oks@esenet.dk

Hilsen

Kent
CBR1000F SC24
_________________________________________ Kent Sorensen ICQ#:9622380 Current
ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +27831429622380 More ways
to contact me: http://wwp.icq.com/9622380

Fra : Kent Sørensen

Dato : 24-02-02 21:48

Hoppla...

Jeg har sat et billede ind på dk.binaer af den type trailer jeg leder efter.

Hilsen

Kent

Fra : GINGE

Dato : 24-02-02 23:01

> Jeg har sat et billede ind på dk.binaer af den type trailer jeg leder
efter.

Hej

Jeg kører tit til tyskland efter motorcycler for en kammerat,han har en
lignende trailer som han har købt hos http://www.selandia-trailers.dk/ .
Det er faktisk en rigtig god og stabil trailer,men du kan jo selv prøve at
besøge dem.
(den kan desværre kun bruges til mc-transport)

GINGE

Fra : Mureren

Dato : 24-02-02 23:19

> Jeg har sat et billede ind på dk.binaer af den type trailer jeg leder
efter.

Sådan én koster 719,95 Euro (hvor er den tast på mit tastatur ?) hos
www.hein-gericke.de

Mureren

Fra : Brian Kjeldsen Jense~

Dato : 25-02-02 00:38

Euro ? = [Alt Gr + e]

Fra : Armand

Dato : 25-02-02 20:19

Brian Kjeldsen Jensen <bkjensen@oncable.dk> skrev i en
> Euro ? = [Alt Gr + e]

?
Heey!

Fedest. For jeg har ikke kunnet få den frem igennem tegnsættet (à:
Ctrl+nummer) -brug!

--
Armand.

Fra : Jakob Barfod

Dato : 26-02-02 10:06

> Heey!
>
> Fedest. For jeg har ikke kunnet få den frem igennem tegnsættet (à:
> Ctrl+nummer) -brug!

Hvad med Alt+0128?

--
Jakob

Fra : Armand

Dato : 26-02-02 16:54

Jakob Barfod <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med Alt+0128?

Var også det jeg mente (á: Alt + 0176(°)/0178(²)/0153(T) , m.fl.!)
Men af en eller anden grund har Ctrl&Alt+5, som jeg har haft noteret for
Euro, ikke virket - Det gør den til gengæld nu!

--
Armand.
(lettere forvirret)

Fra : Stephen P.

Dato : 28-02-02 00:57

On Tue, 26 Feb 2002 16:53:56 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

> [...]
>Men af en eller anden grund har Ctrl&Alt+5, som jeg har haft noteret for
>Euro, ikke virket - Det gør den til gengæld nu!

Jeg bruger Windows98 og når jeg taster Alt&Ctrl+5 får jeg euro tegnet,
når 5 tals tasten over bokstaverne bruges, men bruger jeg 5 tals
tasten, som sidder i gruppen af tal til højre, sker der intet.

Stephen

Fra : Armand

Dato : 28-02-02 16:56

Stephen P. <1234abcd@worldonline.dk> skrev i en

> Jeg bruger Windows98 og når jeg taster Alt&Ctrl+5 får jeg euro tegnet,
> når 5 tals tasten over bokstaverne bruges, men bruger jeg 5 tals
> tasten, som sidder i gruppen af tal til højre, sker der intet.

Heeey!

Det er det der er galt hér også

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-02-02 17:07

> Det er det der er galt hér også

Normalt bliver ? tilgået ved at trykke AltGr+5, det er ihvertfald der jeg
har set det på de fleste (nye) tastaturer, og det virker da også her.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-02-02 17:09

> Normalt bliver ? tilgået ved at trykke AltGr+5, det er ihvertfald der jeg
> har set det på de fleste (nye) tastaturer, og det virker da også her.

Ja, det ser ud til at Euro tegnet ryger under news.. Om det lige er Outlook
der forårsager problemer ved jeg ikke, men det kan da ikke være særligt
smart, især for dem som er gået over til den nye valuta.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : OK

Dato : 28-02-02 18:19

"Martin Sørensen" <mosFJERN@laxity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der forårsager problemer ved jeg ikke, men det kan da ikke være særligt
> smart, især for dem som er gået over til den nye valuta.

Okay!
Nu har vi så lært en masse om Windows - men hvad med traileren?

Fra : Jakob Barfod

Dato : 25-02-02 12:36

"Mureren" <mureren@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Sådan én koster 719,95 Euro (hvor er den tast på mit tastatur ?) hos
> www.hein-gericke.de

Den finder du (i nyere Microsoft-operativsystemer) på 'Alt Gr'+'E'.

--
Jakob

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 24-02-02 23:38

> [...]
> med køre skinne og befæstelses steder så cyklen står lodret og er surret

Min lokale MC-pusher, anvender en stor normal tralier til transport af
mc`er.
Han har lavet en ramme til at smide i traileren, hvor i forhjulet fra en mc
passer.
Rammen har samme bredde som traileren.
Jeg har lånt traileren til både min 748 & GSXR250 og den fungerede fint med
begge
cykler. se evt billede på www.dethlefsens.dk -> Else`s nye Suzuki.

mvh
Dan

Fra : Jens Jessen

Dato : 25-02-02 09:11

Böckmann trailer firmaet i Skanderborg har dem og de tager danske kroner!

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-02-02 13:09

Kent Sørensen <oks@esenet.dk> wrote in article
<3c794c63$0$56620$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Er der nogen der kender til en sådan model, eller måske har en stående
som
> ikke bruges mere, så hører jeg gerne om det på oks@esenet.dk

brenderup laver en decideret mc-trailer med en rille, og den kan udbygges
med to så der kan stå tre. Kan ikke bruges til bygge og haveaffald.

men men men:
En alm. 500 kg 2.05 m trailer er nok det du skal se efter. Der kan laves
eller købes disse rille/bøjler til at køre forhjulet i, hvis man ikke bare
kører forhjulet ind i hjørnet og surrer maskinen fast. Det snildeste og
sikreste er at købe rigtige tie-downs, f.eks. ved en crossforhandler, til
ca 130 for to. og sætte øjer i traileren på strategisk gode steder.
Når man først har rutinen kan man losse/laste på meget kort tid, et minut
eller to.
--
Søren
http://motortosse.dk