Problem med poster som forsvinder i Soup
Fra : Maciek

Dato : 24-02-02 20:54

Hej jeg har som subject fortæller det, problemer med at de poster som er
blevet læst, forsvinder fra min nyhedslæser (MacSOUP). Findes der en
indstilling som gør, at forfatternavnet f.eks. bare bliver gråt eller
kursiv (ligesom i Outlook Express)?

Fra : Storm

Dato : 24-02-02 21:22

Maciek <macfreak@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> blevet læst, forsvinder fra min nyhedslæser (MacSOUP). Findes der en
> indstilling som gør, at forfatternavnet f.eks. bare bliver gråt eller

Prøv vis alle - æble 3.

Kig nederst i venstre hjørne, der er forskellige visninger. Mon ikke det
er her du har valgt: Unread - æble 1 ?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Maciek

Dato : 25-02-02 11:08

Mange tak for det gode råd. Jeg anede kiggede ikke derned til venstre.
Jeg troede at det kunne styres inde i preferences et sted...
Jubii. Nu virker det.
Maciek

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-02-02 21:24

> [...]

> blevet læst, forsvinder fra min nyhedslæser (MacSOUP). Findes der en
> indstilling som gør, at forfatternavnet f.eks. bare bliver gråt eller

Har du husket at sætte MacSOUP til All i nederste vesntre hjørne ?
Samtidig er det en god ide at lade age være den aktive.

I File->Settings->Misc sætter du den nederste farve tila t være sort i
stedet for den grå - det gør det meget lettere at læse inslæggene.

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-02-02 14:31

> [...]

> blevet læst, forsvinder fra min nyhedslæser (MacSOUP). Findes der en
> indstilling som gør, at forfatternavnet f.eks. bare bliver gråt eller

It's not a bug, it's a feature. Personligt synes jeg, det er smart, at
man kan sætte den til at skjule de læste. Jeg synes, det er
dødirriterende at være nødt til at se på hundredevis af læste artikler,
når jeg bruger et anden program f.eks. på en Windowscomputer. Skal jeg
en sjælden gang lede efter noget i en gammel artikel, sætter jeg bare
MacSOUP til at vise alt.
Vi har jo forskellig smag, og måske foretrækker du det
anderledes, end jeg gør. Men prøv at vænne dig til kun at se ulæste. Det
giver faktisk et godt overblik over, hvor mange nye artikler der er
dukket op siden sidst.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-02-02 15:14

In article <1f85z5x.1d3rt8wmait6qN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> [...]
> anderledes, end jeg gør. Men prøv at vænne dig til kun at se ulæste. Det
> giver faktisk et godt overblik over, hvor mange nye artikler der er

Dertil har suppen en endnu bedre feature: æble+5 (nye artikler)

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-02-02 15:31

> Dertil har suppen en endnu bedre feature: æble+5 (nye artikler)

Nårh ja. Jeg kan godt hente nogle gange uden at få læst alle artiklerne
i alle grupperne hver gang. På den måde kan der godt være nogle ulæste,
der bliver skjult, fordi de ikke er nye. Det kommer an på, hvordan man
læser news. Jeg kan ikke se, at ulæste har nogle ulemper. Der kan måske
være nogle enkelte, jeg lader ligge ulæste til senere brug, men dem kan
jeg sagtens overskue.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark