Udrensningskur
Fra : G.A.

Dato : 24-02-02 20:27

Kære NG

Jeg har besluttet mig for at se om jeg kan slippe af med dårlig fordøjelse
og uren hud ved hjælp af en udrensningskur. Jeg er til daglig opmærksom på
hvad vi spiser, men ekstra opmærksomhed skader jo sjældent.

Jeg kunne også ønske den bivirkning at tabe mig - hvis det ellers kan lade
sig gøre (nu har jeg forsøgt siden jeg fik min søn - 3 år, men desværre uden
det store held pga medicin).

Er der nogen der har en idé om en sådan udrensningskur? Hvad skal man
spise/drikke? Hvornår på døgnet osv...

Mange tak, hvis der er nogen der kan hjælpe..

GA

Fra : Alexander

Dato : 25-02-02 01:18

"G.A." <tbru@worldonline.dk> wrote in message news:<H4be8.7126$Rz2.245362@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> spise/drikke? Hvornår på døgnet osv...
>
> Mange tak, hvis der er nogen der kan hjælpe..

UT - urin terapi! Den er nem og billig/gratis og du får det bedre efter kort tid.

læs selv på http://www.jesus-diet.com/urine.htm

Fra : Line Illum

Dato : 25-02-02 10:50

Hej G.A.
Dårlig fordøjelse, uren hud og lidt for mange kilo???? Det skulle være til
at komme til livs ad én omgang, spørgsmålet er bare, hvor vedholdende og
modig du er
Har du rigeligt af begge, vil jeg helt klart anbefale en fastekur på 9 dage.
Lad mig det vide, hvis du er interesseret, så sender jeg dig kur-beskrivelse
mm. Dén kur, jeg kender, har vist sig effektiv ved utrolig mange sygdomme,
fx. kroniske hudlidelser, allergier, overvægt, kredsløbsforstyrrelser, gigt
mm. Der er dog det problem, at man under kuren reagerer ret stærkt på
medicin, så hvis du stadig tager dén medicin, du omtaler, er det ikke den
bedste idé.
Så kan du istedet prøve alletiders afgiftningsdiæt af tre ugers varighed,
den er ikke ligeså barsk som en faste, her får du dog fast føde Og
medicin er ikke noget problem, idet kroppen ikke sætter den samme koloenorme
udrensning igang som ved fasten.
Held og lykke med processen,
mange hilsner
Line.

www.illuminee.dk

Fra : Kiksekage

Dato : 25-02-02 23:12

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3c7a090b$0$18449$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Har du rigeligt af begge, vil jeg helt klart anbefale en fastekur på 9 dage.
> Lad mig det vide, hvis du er interesseret, så sender jeg dig kur-beskrivelse
> mm.

Offentliggør du bare kuren her i nyhedsgruppen.
Du ved jo alligevel ikke hvem det er du anbefaler den til.

For - du er vel ikke godt igang med at hverve kunder,
hvis ja - så læs fundatsen her - <http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.behandling.alternativ>
og hvis nej, så håber jeg du har en rigtig god erhvervsansvarsforsikring.

Det er nemlig sådan, Line - at de råd lægmand giver
ikke er ansvarspådragende - men det er de råd, som en erhvervsaktiv
behandler er giver - også de råd der gives på internettet.

Mh

Fra : Line Illum

Dato : 26-02-02 09:31

Hej kiksekage
Jeg vil da meget gerne offentliggøre kuren i nyhedsgruppen, hvis der er
interesse for det.
Hvis jeg var her for at hverve kunder, ville det smarteste trick ikke være,
at tilbyde en kur - eller andre råd og ideer - ganske gratis. Og hvis jeg
ville hverve kunder, ville jeg ikke henvende mig i et forum, hvor
medlemmerne er spredt over hele det ganske, danske land, slet ikke i disse
tider, hvor alternative behandlere findes i et udbud og en mangfoldighed,
der dækker hver eneste kvadratkilometer af Danmark, og folk derfor ikke
behøver - eller vil - rejse særlig langt for behandling.
Jeg er her for at lære noget om mennesker, om deres situation set indefra,
få inspiration, nye overvejelser, gode råd, erfaringer fra andre osv.,
videregive, hvad jeg har oplevet, lært og erfaret, og derigennem medvirke
til en generel vidensforøgelse.

Tak, iøvrigt, for din juridiske vejledning, - du er vel ikke ude på at sælge
mig en erhversansvarsforsikring????
Mange hilsner,
Line.

Fra : G.A.

Dato : 26-02-02 10:35

Godt svaret!

Smågriner stadig

GA

Fra : Kiksekage

Dato : 26-02-02 21:28

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3c7b482d$0$25892$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Hej kiksekage
> Hvis jeg var her for at hverve kunder, ville det smarteste trick ikke være,
> at tilbyde en kur - eller andre råd og ideer - ganske gratis.

Jo, det ville det faktisk........ det er netop sådan de
smarte behandlere forsøger sig - med jævne mellemrum.

> Og hvis jeg
> ville hverve kunder, ville jeg ikke henvende mig i et forum,

Det gør andre ellers...... så hvorfor ikke også du....

> [...]
> få inspiration, nye overvejelser, gode råd, erfaringer fra andre osv.,
> videregive, hvad jeg har oplevet, lært og erfaret, og derigennem medvirke

Så lyt........ de fleste forfattere har een historie, som de
brygger deres efterfølgende historier hen over. De glemmer
at lytte...... i deres optagethed af at tale deres sag.....

> Tak, iøvrigt, for din juridiske vejledning, - du er vel ikke ude på at sælge
> mig en erhversansvarsforsikring????

Det var faktisk et velment råd - for du kan virkelig komme
galt afsted, hvis nogle finder på at holde dig op på
et råd, som har gjort ondt værre. Alene fordi du ernærer
dig ved alternativ behandling - og her optræder i en
lægmands-lignende rolle.

Mh

Fra : Mirian

Dato : 28-02-02 13:41

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej kiksekage
> Jeg vil da meget gerne offentliggøre kuren i nyhedsgruppen, hvis der er
> interesse for det.

Jeg er meget interesseret i den så ville du ikke nok offentliggøre den her i
gruppen ?

MVH Mirian

Fra : Line Illum

Dato : 28-02-02 17:10

Hej Mirian.
Som lovet: Ét stk. kur
Jeg hører meget gerne om erfaringer med denne kur, både undervejs og efter.
Jeg har selv afprøvet den med godt resultat (øget velvære, mindre ondt i
maven) og uden nogen form for fysisk kæmpereaktion,men har måske heller ikke
det store at udrense udover nikotin og koffein

AFGIFTNINGSDIÆTEN.

NB! NB! NB!
Denne diæt bør kun følges i tre uger,- den er ikke tilstrækkelig
ernæringsmæssigt balanceret til længere perioder. Undgå den, hvis du er
gravid eller lider af mangeltilstande kendetegnet ved træthed,
kuldefornemmelser eller svækket hjerte.

Morgenmad.
Umiddelbart efter at du er stået op, drikker du to glas vand, hvoraf det ene
indeholder saften af en halv citron. Spis desuden en eller to portioner
frisk frugt - æble, pære, banan, druer eller citrusfrugter som appelsin
eller grapefrugt. 15-30 minutter senere spiser du en eller to portioner grød
af havre, ris, hirse eller uristet boghvede. For smagens skyld kan du
tilsætte to spiseskefulde frugtsaft eller brug det forbedrede smør, der
beskrives i det følgende:

Forbedret smør.
Rør 1 dl koldpresset rapsolie sammen med 250 g smør,
smeltet eller i det mindste blødgjort, og sæt det i køleskabet.
Brug 1 tsk. pr. måltid for at bedre smagen, højst 3 tsk. om dagen.

Frokost.
Spis en stor portion dampede grøntsager (op til 1 liter), kartofler, søde
kartofler, grønne bønner, broccoli, grønkål, blomkål, gulerødder, rødbeder,
asparges, hvidkål eller andet. Brug mange forskellige, også stilke, rødder
og toppe. Forbedret smør kan også tilsættes. Stil kogevandet fra
grøntsagerne i køleskabet til senere brug. Drik i løbet af de næste to timer
et eller to glas af kogevandet, og bland hver mundfuld godt med spyt. Du kan
tilsætte lidt havsalt eller tangekstrakt for at give smag.

Aftensmad.
Spis som ved frokosten mange forskellige grøntsager.

Senere på aftenen.
Ingen mad overhovedet, men du kan drikke koffeinfri urtethe, fx. pebermynte,
kamille eller blandinger. Ingen koffeinholdige drikke.
I dagens løb kan du holde sultfornemmelsen på afstand ved at drikke masser
af vand og spise stykker af gulerod eller bladselleri. Hvis du føler dig
meget træt, eller hvis sulten bliver ved, kan du spise op til 100g protein,
fx. fisk, organisk kylling, linser, kikærter eller forskellige slags bønner.
Dette bør helst indtages midt på eftermiddagen, mellem kl. 15 og 16.

Når du ønsker at afslutte diæten - efter MAX. 3 uger - er det vigtigt, at du
gradvist tilvænner din fordøjelse din sædvanlige kost. Det ligger
selvfølgelig en betydelig gevinst i at reducere dit indtag af syredannende,
animalske fødevarer, kaffe, kraftigt forarbejdet mad osv, og måske beholde
nogle af de vaner mht. frugt, grønt, urtethe og grøntsagsjuice, som kuren
indeholder, men under alle omstændigheder har du givet din fordøjelse og
hele din krop en gevaldig hjælpende hånd med denne diæt.
Rigtig god fornøjelse,
Line.