Re: Mobil PowerBook
Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 03-01-01 14:30

Hanne Hertzog writes:
>Den der hedder Nokia 6210, har infarød port og skal efter sigende have
>speciel ekstra hurtig dataoverførsel.
>Men hvor indviklet er det med infarød port og hvor driftsikkert er det?
>Jeg har endvidere hørt, at det er meget langsomt?

Har selv haft de samme overvejelser. På det tidspunkt hvor jeg skulle købe
mobiltelefon, var det kun Cardphone, der understøttede den høje hastighed,
så jeg nåede aldrig videre med det... Men se nu her hvad jeg har fundet
til 6210: Et kabel til USB-porten!
Jeg tror du vil få meget større fornøjelse af det end infrarød, som jeg
har hørt (med streg under "hørt") er en ustabil affære.
Kablet produceres i Sverige, så mon ikke det kan skaffes på disse kanter
til fornuftige priser?

http://www.communica.se/softgsm/softgsm_usb.htm

Forresten anbefaler jeg www.mobilpriser.dk hvis du ikke allerede har købt
telefonen. Ifølge denne side kan den fås til ca. 1400 i Vanløse

Mvh Ben