Re: Forslag til USB CD-Brænder (billig)?
Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 03-01-01 12:44

Kim Vexborg writes:
>Jeg vil såmænd bare lige høre, om der er nogle som har forslag til
>hvilken USB CD-Brænder man skal købe? Mit system er en iBook SE (den
>første generation) med 192 MB RAM. Nå ja, lige et par spørgsmål mere: Kan
>man i det hele taget købe Castlewoods ORB drev her i Danmark, og i givet
>fald hvor? Og hvordan ser det ud med en USb til SCSI adapter - er det
>noget der kan betale sig at investere i?

Jeg har en LaCie som også kører uden problemer (den har vist kun kikset en
enkelt eller to gange på 4*speed). Du har ikke noget særligt ud af en
USB>SCSI-konverter, da det hastighedsmæssigt svageste led i kæden er
USB-porten, som du ikke slipper uden om.

Mvh Ben

Fra : Email No Name

Dato : 03-01-01 22:03

Der er nogen der laver en boks som man kan installere en intern brænder med
USB, nogen der ved hvem og om det virker.