carracho konflikt
Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 02-01-01 15:18

Carracho har en grim vane med at fryse maskinen, når den er færdig med at
downloade en fil. Problemet opstod med v5.4 og en opgradering til 5.5 har
ikke gjort nogen forskel. Problemet opstår ikke altid, men næsten... det
føles som om små filer (<1 meg) er værst, men det kan nu også være
indbildning.
Nogen der kender problemet? Jeg kører 9.04 på en pismo med 192 meg ram.

Mvh Ben

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 05-01-01 23:27

Ben Knudsen /NNFBEN <ben@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> indbildning.
> Nogen der kender problemet? Jeg kører 9.04 på en pismo med 192 meg ram.

Jeg ved godt det ikke er _nogen_ hjælp overhovedet, men jeg oplever det
ikke.

Har du prøvet at smide "Carracho Client Prefs" ud? De prefs har det med
at gå døde.

Det er godt nok træls at taste Trackere ind igen, men hva'

Mojn, Thomas

PS: Har du prøvet Carracho X PR2? Den virker også under 9.0.4

--
Man ved man har stress,
når folk taler binært til en.