MP3 afspiller til min mac ?
Fra : Ole Bendix

Dato : 29-12-00 13:56

Hej!

Min søn og jeg vil gerne afspille MP3 filer og mangler en afspiller der
kan fungerer på min 6500/300 PowerPC - er der nogen som kan hjælpe ?

Mvh.
Ole

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-12-00 14:06

In article <fc.0073fb6b02c2a8160073fb6b02c2a816.2c2a819@net.dialog.dk>,
"Ole Bendix" <Ole_Bendix@net.dialog.dk> wrote:

> Min søn og jeg vil gerne afspille MP3 filer og mangler en afspiller der
> kan fungerer på min 6500/300 PowerPC - er der nogen som kan hjælpe ?

Hent SoundJam, den fås både som gratis og købe version.

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : N/A

Dato : 29-12-00 19:00

Fra : Toke Riis Ebbesen

Dato : 29-12-00 19:00

Jeg kan også anbefale MP3 Strip.
(kan hentes på
http://www.versiontracker.com/redir.fcgi/kind=1&id=9179/MP3Strip.sit)

Det er et modul der kører i kontrolstriben, næsten ikke bruger noget RAM, og
afspiller mp3-filer uden "hak", også samtidig med at Internet Explorer
bruges.

- Toke

Fra : Lars Pallesen

Dato : 29-12-00 18:59

Kære Ole

Hvad med at bruge Apple's egen QuickTime Player? Den har du sikkert
liggende i Mac'ens system allerede, og den fungerer glimrende som
MP3-afspiller.
Ellers skal du bare hente den seneste version af QuickTime fra
www.apple.dk hjemmesiden. Gratis og glimrende. God fornøjelse med MP3
filerne.

Lars Pallesen