Epson Stylus Color 800 - kan ikke skrive n~
Fra : Birgitte Behrendt

Dato : 24-02-02 17:19

Hej med jer

Min Epson-printer er lidt træt, mildest talt, og kan ikke skrive noget
læseligt ud længere. Da den aldrig er blevet renset (må jeg desværre
indrømme), har jeg en formodet mistanke om det måske her problemet
ligger. Hvordan renser man sådan en fætter?

Go' søndag
Birgitte

--
Mvh Birgitte

http://www.behrendt.dk/

Fra : Allan N. Pedersen

Dato : 24-02-02 17:57

Hej

Har selv samme model printer.
Har engang haft den splittet i atomer og renset m. isopropanol, grundet
samme problematik.
Derefter har jeg undladt at bruge "refill" og kun haft den tændt naar den
skal bruges, og har ikke haft den slags problemmer siden.

Hilsen
MacAllan

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-02-02 18:18

In article <1f84d9z.1cyaap19ssp8iN%birgitte@behrendt.dk>,
birgitte@behrendt.dk (Birgitte Behrendt) wrote:

> Hvordan renser man sådan en fætter?

Fremsværg en udskriftsdialog, tryk på ikonet med en skruetrækker og en
fastnøgle på, resten burde du kunne gætte dig frem til.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 25-02-02 22:07

> Fremsværg en udskriftsdialog, tryk på ikonet med en skruetrækker og en
> fastnøgle på, resten burde du kunne gætte dig frem til.

Vil det ikke give en forfærdelig masse ridser på skærmen?
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-02-02 22:08

In article <1f86l8q.ie510k1tr5fj0N%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Vil det ikke give en forfærdelig masse ridser på skærmen?

Du overså "på".

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 26-02-02 01:05

> Du overså "på".

Pokkers!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 26-02-02 01:12

In article <1f86tl7.56frlemkrsqoN%mta@mac.com>,

> Pokkers!

Ævbæv!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-02-02 22:15

> Vil det ikke give en forfærdelig masse ridser på skærmen?

ikke flere end når du vasker den med ståluld...